United Group, koji se akvizicijama ubrzano širi u regiji, nedavno je ušao u novo područje poslovanja – online trgovinu – s neskrivenim ambicijama da postane regionalni Amazon, izvještava Indikator.ba.
Vodeći telekomunikacijski i medijski operater u jugoistočnoj Europi pokrenuo je krajem srpnja internetsku trgovinu Shoppster, u početku samo za korisnike u Srbiji, a od jeseni ova usluga bit će dostupna i u Sloveniji.
Servis će biti dopunjen još jednim prodajnim kanalom na oba tržišta, a to je vlastiti TV program Shoppster TV koji će biti produžena ruka e-trgovini. U kasnijoj fazi Shoppster.tv će se proširiti na cijelu regiju.
Ulazak u novo poslovno područje omogućen je ovogodišnjom kupnjom internetskih trgovina Ideo.si u Sloveniji i Tako Lako u Srbiji.
Dobili odobrenje EK
United Group, kojeg je pokrenuo Dragan Šolak, poduzetnik iz Srbije, danas jedan od odgovornih za strateško usmjeravanje i razvoj grupe, stalno se širi na regionalnom tržištu.
Nakon nedavne kupovine bugarskog telekoma Vivacoma, grupa je objavila preuzimanje Forthneta, vodećeg ponuđača komunikacija i zabave (televizije, širokopojasnog interneta i fiksne telefonije) u Grčkoj. Forthnet zapošljava oko 1000 osoba i pruža usluge za gotovo 700.000 korisnika i 40.000 kompanija, s prihodom od 260 milijuna eura.
Za kupovinu grčke telekomunikacijske kompanije dobili su odobrenje Europske komisije, prema pravilima Europske unije o zaštiti konkurentnosti. Prije završetka procesa kupovine očekuje se i odluka grčkog Povjerenstva za telekomunikacije i poštu.
“United Group objedinjuje vodeće operatore i najbolje proizvođače medijskog sadržaja u jugoistočnoj Europi. S jasnom vizijom i strategijom europskog rasta u budućnosti, United Group preuzima još jednog uspješnog operetera u regiji s ciljem da tržištu od 38 milijuna ljudi u osam zemalja jugoistočne Europe i iseljenicima diljem svijeta, pruži telekomunikacijske usluge najnovije generacije i najbolji strani i domaći TV sadržaj”, priopćio je tada United Group.
Riječ je o trećoj po redu velikoj akviziciji United Groupa, od kada je investicijski fond BC Partners preuzeo većinsko vlasništvo u ožujku 2019. Prije kupovine Forthneta, krajem srpnja, objavilili su završetak procesa kupovine kompanije Vivacom.
U travnju 2020. godine Europska komisija odobrila je tu akviziciju, dok je sporazum o preuzimanju potpisan u studenome 2019. godine, nakon što je United Group pobijedio na natječaju za kupovinu te vodeće telekomunikacijske kompanije u Bugarskoj.
Vivacom je telekomunikacijska kompanija s najvećim prihodima među operaterima u toj zemlji u proteklih sedam godina.
United Group navodno je kadidat i za kupovinu hrvatskog Optima telekoma, koji je u postupku prodaje, piše Indikator.ba. Usto su početkom godine preuzeli Tele2 u Hrvatskoj.
Širit će asortiman
Novim akvizicijama grupa pružanjw telekomunikacijskih i medijskih usluga s dosadašnjim fokusom na jugoistočnu Europu i širokom mrežom pokrivenosti širi na još veći broj zemalja.
Donedavno grupa je poslovala u šest zemalja, preko brendova kao što su SBB, Telemach i United Media te kanala SportKlub, Nova TV i N1, te zapošljavala više od 4400 osoba. Njihove usluge koristi više od 1,8 milijuna kućanstava, a prihod je veći od 600 milijuna eura.
Budući da na regionalnom tržištu nema snažne e-trgovine nego su kupci orijentirani uglavnom na Amazon, Alibabu, eBay i druge, United Group vidi šansu da postane vodeći regionalni e-trgovac.
Shoppster će, kako se najavljuje, od početka ponuditi kupcima više od 20 kategorija proizvoda, uključujući elektroniku, proizvode za dom i vrt, alate, modu, dječju opremu i mnoge druge, a svoj će prodajni asortiman proširiti u budućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nemaju šanse, Internet ne funkcionira tako jednostavno. Postati će samo jedna od niza e-trgodina koje sve prodaju isto, izgledaju isto i boriti će se snižavanjem marži do neisplativosti. Nas će masirati tv reklamama kao i teleshop dosad.
Uključite se u raspravu