Ugroženo najmanje 6000 radnih mjesta u srpskim fitness klubovima

Autor: Poslovni dnevnik , 26. ožujak 2020. u 21:59
U Srbiji djeluje više od 2000 fitness klubova, teretana, sportskih centara i studija za osobni trening/SHUTTERSTOCK

Procjenjuje se da najmanje troje ljudi radi u jednom objektu, računajući prijemno i tehničko osoblje, trenere, voditelje i instruktore fitnessa, …

U Srbiji postoji više od 2000 teretana, sportskih centara, fitness klubova i studija za osobni trening. Njihovim zatvaranjem zamrznuta je cijela industrija koja zapošljava tisuće ljudi, piše Blic.

Vlasnici su ostali bez prihoda, a mnogi radnici bez plaće i posla. Procjenjuje se da najmanje troje ljudi radi u jednom objektu, računajuć prijemno i tehničko osoblje, trenere, voditelje i instruktore fitnessa, što znači da je trenutno neaktivno najmanje 6000 radnih mjesta.

Klubovi su ostali bez zarade, a pretpostavlja se i zaposleni, osim ako neki klubovi nisu toliko likvidni da i u trenutnim okolnosti radnicima mogu isplatiti plaće.

Prema podacima Agencije za privredne registre trenutno je u Srbiji aktivno i registrirano 1684 poduzetnika i 327 tvrtki za djelatnosti sportskog i rekreativnog obrazovanja, kao i djelatnost fitness klubova.

U Srbiji postoji najmanje 500.000 korisnika fitness klubova. Računa se da oni ostvaruju promet od oko 2,5 milijarde dinara (oko 20 mil. eura).

“Fitness industrija je ogroman dio tržišta koji je zamrznut. A u rangu smo hotelijera gdje je gotovo svaki hotel zatvoren. Tisuće ljudi ostalo je bez prihoda i plaća i to onih koji rade legalno. Pritom, svi znamo da je ovo industrija gdje se mnogo radi na crno, što znači da su neslužbeni podaci o stanju u fitness industriji još više poražavajući, “ kaže vlasnik jedne teretane u Novom Beogradu.

Tomislav Momirović, vlasnik lanca hotela Mona u kojima postoje i fitness centri, kaže da je veliki broj tvrtki na “umjetnom disanju”.

“Ne mogu izmiriti svoje obveze prema bankama, radnicima, državi… Korona nije samo prouzročila pad prihoda, već u velikom broju slučajeva i njihov potpuni izostanak”, kaže Momirović.

S druge strane, sve više klubova pokušava organizirati posao korištenjem intreneta. Cilj je održati kontakt s klijentima i koliko-toliko spasiti zaradu. Naravno, najveći broj njih mora i dalje plaćati zakup prostora. Pregovori s najmodavcem su mogući, ali ne u svim slučajevima.

Komentirajte prvi

New Report

Close