U Crnoj Gori 70 posto iznajmljivača privatnog smještaja zadovoljno sezonom, ali od posezone ne očekuju previše

Autor: Poslovni dnevnik , 27. rujan 2021. u 22:00
Kod 65% iznajmljivača privatnog smještaja popunjenost kapaciteta bila je manja nego 2019./Ž. Pusec/PIXSELL

Dobra sezona je kada je prosječno popunjeno 70% smještajnih kapaciteta od svibnja do rujna, a odlična je kada se govori o istom postotku popunjenosti, ali od ožujka do studenoga.

Turistička sezona u Crnoj Gori prema statistici bila je vrlo uspješna, ali ti pokazatelji ne mogu se potpuno primijeniti na privatni smještaj, ocijenila je Branka Džoganović, direktorica Udruženja iznajmljivača privatnog smještaja, i dodala da previše ne očekuju niti od posezone.

Ona je agenciji Mina-business rekla da nagomilane financijske obveze, uglavnom zbog izostanka pomoći u vrijeme pandemijske krize prošle godine, ne mogu nikako biti izmirene sa 30 dana popunjenosti kapaciteta.

“Prema prvim podacima ankete koju provodimo unutar udruženja, 70% iznajmljivača je zadovoljno, iako je kod 65% popunjenost kapaciteta bila manja nego 2019.”, objasnila je Džoganović.

Ona je dodala da je 40% dosad anketiranih uspjelo izmiriti veći dio svojih obveza, 27% manji dio, a samo 27% ima najave o dolasku gostiju do kraja godine.

Prema stajalištu Udruženja iznajmljivača privatnog smještaja, dobra sezona je kada je prosječno popunjeno 70% smještajnih kapaciteta od svibnja do rujna, a odlična je kada se govori o istom postotku popunjenosti, ali od ožujka do studenoga.

“Ovo nije bila takva sezona i Udruženje iznajmljivača privatnog smještaja očekuje od nadležnih državnih i financijskih institucija i lokalnih samouprava da nam omoguće takve sezone. Znamo da je to moguće, naši su kapaciteti spremni, volja za suradnjom postoji, ostalo je na njima”, rekla je Džoganović.

Na pitanje kakvu posezonu očekuju iznajmljivači privatnog smještaja, Džoganović je odgovorila da očekivanja manje-više nisu prevelika. Ona smatra kako je važno da iznajmljivači budu dobro organizirani, prije svega na lokalnoj razini. Na taj način se lakše uspostavlja regionalna suradnja za kreiranje ponude za goste.

Komentirajte prvi

New Report

Close