Njemački Lidl i ruski trgovački lanac Mere najavili su ulazak na maloprodajno tržište prehrambenih proizvoda u Bosni i Hercegovini. Oba trgovca nadaju se uspjehu ciljajući na segment diskontne prodaje koji je do sada bio zanemaren, piše European Supermarket Magazine, prenosi BiznisInfo.
Maloprodajnim tržištem u zemlji već godinama dominiraju lokalni igrač Bingo i regionalna Fortenova grupa (bivši Agrokor) sa svojim trgovinama Konzuma i Mercatora.
Na tržištu su i manje domaće kompanije poput Amka Komerca, Tropica i Besta. Lidl sada razmatra potencijalne lokacije diljem BiH, prije početka svojih aktivnosti krajem 2022. godine.
Obnovljenom interesu Lidla za BiH pridonosi nedostatak konkurencije u segmentu diskontne prodaje, niska kupovna moć potrošača i uspješni rezultati u Srbiji, gdje je otvorio 51 trgovinu od listopada 2018.
Lidl traži lokacije u gradovima s najmanje 30.000 stanovnika, pri čemu se spominje glavni grad Sarajevo, kao i Banja Luka, Živinica i Brčko. Lidl je u BiH počeo zapošljavati, a neki od radnika već su na obuci u u Srbiji i Hrvatskoj.
Lidlu će se pridružit ruski Torgservis, koji planira otvoriti nekoliko desetaka prodajnih mjesta u BiH pod svojim brzorastućim brendom Mere, s kojim već posluje u Srbiji.
Prve trgovine bit će otvorene u Sarajevu, Tuzli, Zenici, Mostaru i u Banjoj Luci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu