Kompanije iz Srbije koje su se, u organizaciji Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije, predstavile na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije SIAL u Parizu imale su više od 1200 bilateralnih razgovora sa potencijalnim partnerima i, prema prvim analizama, dogovorile izvoz oko 11 miliona eura, objavila je Privredna komora Srbije.
Uvjeti na sajmu
Srpski gospodarstvenici zadovoljni su sudjelovanje na sajmu i ostvarenim kontaktima. Iz kompanije “Laki” podsjećaju da su na sajmu četvrti put i da su, unatoč pauzi zbog kovida, obnovili i ostvarili nove važne kontakte sa zainteresiranim partnerima iz cijeloga sveta. “SIAL je odlična prilika da promovira naše proizvode, upoznali smo nove klijente i najnovije trendove u proizvodnji hrane”, rekao je Miloš Jeremić, komercijalni direktor. “Naši osnovni proizvodi su zamrznuto voće – malina, kupina, jagoda, višnja, borovnica – sve ono što imamo u Srbiji. Cilj nam je da prodajemo finalni proizvod, ne samo sirovine. Zadovoljni smo, posjećenost je bila velika, kao i interes partnera”, dodaje Jeremić.
Porodična firma “Frigo-Paun” predstavila se također sa zamrznutim voćem, uspostavila nove kontakte i očekuje nastavak dogovora sa potencijalnim kupcima nakon sajma. Ukazuju na veliku podršku PKS i RAS koja je veoma značajna malim i srednjim kompanijama, jer im omogućava veću vidljivost nego da nastupaju samostalno.
Sajam SIAL se održava svake druge godine, a nakon četverogodišnje pauze zbog pandemije, na ovoj vodećoj svjetskoj smotri prehrambene industrije u Parizu okupilo se više od 7200 izlagača iz 119 zemalja sa preko 400.000 kvalitetnih proizvoda. Tijekom pet dana trajanja sajma, srpski gospodarstvenici najviše sastanaka imali su sa zainteresiranim partnerima iz regije, EU, Turske, Rusije, Saudijske Arabije, Izraela, Egipta, kao i Kanade i SAD, kaže Bojana Lalović iz PKS.
Ona podsjeća da je 29 kompanija od 15. do 19. oktobra u Parizu promoviralo proizvodni i izvozni potencijal u okviru dva nacionalna paviljona, jednom za gotove i drugom za zamrznute proizvode.
Predstavljene tvrtke
Svoju ponudu predstavili su: “ITN Group”Beograd, “Mambikom Agrar” Beograd; “PIK Bečej”; “Laki” Arilje; “Master Fruits” Beograd; “Frigo-Paun” Požega; “Euro Frigo” Požega; “BMN Malinas” Požega; “Masli” Leskovac; “Menex” Kruševac; “Friglo-Sutjeska”; “Strela Grup” Leskovac; “Sicoberry” Kraljevo; “Fabrika dečije hrane” Dobanovci; “Cmana” Krnjevo; “Jaffa Crvenka”, “Agranela” Valjevo; “Budimka” Požega; “ColdPressok” Beograd; “Damar Confir” Beograd; “Tisacoop” Kanjiža; “Tartufi SR” Beograd; “Yumis” Niš; “Borovnica klub” Mionica; “ES Komerc” Prijepolje; “Candy Rush” Beograd; “Sanum per Fructus” Kragujevac; “ Geneza” Kanjiža”; “Interfood 60” Čačak; “Zdravo organik” Selenča.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu