Slovenija i dalje bez zračnog prijevoznika

Autor: Poslovni dnevnik , 26. listopad 2021. u 22:00
Ministarstvo je odbilo nekoliko ponuda za osnivanje nove nacionalne zrakoplovne tvrtke/Shutterstock

Razgovori su vođeni s Air Dolomiti u vlasništvu Lufthanse, niskotarifnim prijevoznikom Wizz Airom, slovenskim cargo zračnim prijevoznikom Solinairom i francuskim Valljetom.

Slovensko ministarstvo za gospodarski razvoj i tehnologiju odbilo je nekoliko ponuda zračnih prijevoznika za osnivanje novog nacionalnog prijevoznika ili stacioniranje zrakoplova u Ljubljani.

Kako prenosi portal Sierra5, razgovori su vođeni s Air Dolomiti u vlasništvu Lufthanse, niskotarifnim prijevoznikom Wizz Airom, slovenskim cargo zračnim prijevoznikom Solinairom i francuskim Valljetom.

Nedavno je i jedan prijevoznik s Bliskog istoka izrazio zanimanje za osnivanje novog slovenskog zračnog operatera. “Svi su sastanci bili informativne i prezentacijske prirode da se ne bi prouzročile financijske posljedice za ministarstvo ili državu Sloveniju” poručili su iz ministarstva.

“Primali smo ponude i prijedloge tijekom prošle godine, a najviše u prvoj polovici ove godine, neposredno prije slovenskog predsjedanja Vijećem EU, kao i tijekom prvih mjeseci predsjedanja. Pregledali smo sve dostavljene prijedloge i na njih odgovorili. Oni su se značajno razlikovali, od planiranih mreža odredišta, frekvencija letova za svako odredište, kao i tipova zrakoplova za novu zrakoplovnu tvrtku”, kažu iz ministarstva, koje je priopćilo da nije prihvatilo niti jednu ponudu.

“I dalje tražimo najpovoljnije rješenje koje bi pokrilo potrebe slovenskih putnika, ali i ispunilo zahtjeve koje je postavila Europska komisija za osnivanje nove zrakoplovne kompanije, u čemu bi morao sudjelovati privatni investitor ili nekoliko privatnih investitora, te održivi poslovni model”, poručili su iz ministarstva.

Pisalo se i da Croatia Airlines razmatra davanje ponude za osnivanje baze u glavnom gradu Slovenije.

Razgovori o poboljšanju povezanosti u zemlji također su vođeni s predstavnicima tvrtki kao što su LOT Polish Airlines i Air Serbia, kao i s Jamesom Hoganom, bivšim predsjednikom Etihad Aviation Groupa.

Komentirajte prvi

New Report

Close