Regionalni i međunarodni igrači dominiraju tržištem kućne higijene u Bosni i Hercegovini s kompanijama Saponia i Procter & Gamble koje su tržišni lideri, pokazuje analiza Euromonitora.
Saponia crpi benefite iz konkurentnog omjera cijene i kvalitete, što je stavlja ispred Procter & Gamblea koji je na drugom mjestu.
Prodaja proizvoda za higijenu u kućanstvu u BiH dominirala je lani u trgovinama na malo prehrambenim proizvodima, pri čemu su moderni trgovci na malo prehrambenim proizvodima vodeći distribucijski kanal.
Tradicionalni trgovci 2019. godine nastavili su gubiti udio u odnosu na moderne trgovce na malo, koji su i dalje povećavali svoj udio u vrijednosti, navodi se u analizi Euromonitora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu