Rusi će kasniti s isporukom dizalice za Luku Brčko

Autor: Poslovni dnevnik , 18. kolovoz 2022. u 22:00
Dizalica iz Rusije trebala je stići početkom rujna, ali je zbog rata u Ukrajini to postalo upitno/Pixabay

Ugovorena cijena za te radove je oko 13,4 milijuna KM (oko 6,8 mil. eura), rok je 485 dana, a očekivanja su da rok bude poštivan.

Planirani rokovi druge faze obnove JP Luka Brčko u čijem se središtu nalazi isporuka nove dizalice iz Rusije, zbog rata u Ukrajini biće produženi.

Perica Josić, direktor Luke Brčko, za Radio Brčko rekao je da je prvobitno planirani rok za završetak druge faze bio 7. rujan ove godine, što je značilo isporuku dizalice iz Rusije početkom rujna, a što je sada postalo upitno. Na natječaju za isporuku i montažu lučke dizalice izabrana je ruska kompanija ZAO SMM iz Sankt Peterburga, a ugovor je vrijedan 2,58 milijuna eura.

“Mi ćemo i danas i sljedećih dana imati intenzivne sastanke s predstavnicima Europske banke za obnovu i razvoj i s predstavnicima izvođača radova kako bi utvrdili rokove i kako bi nam oni dali svoja uvjerenja dokad bi mogli završiti isporuku lučke dizalice”, objasnio je Josić.

Prema njegovim riječima, od Rusa će na sastanku biti zatraženo točno objašnjenje razloga za kašnjenje isporuke dizalice, te da dostavljač odredi neki rok za koji mogu zajamčiti da će to i završiti.

“Sve to ćemo sagledati i nakon toga odlučiti koji će biti naši daljnji koraci u traženju rješenja vezanog uz isporuku dizalice našoj kompaniji”, dodao je Josić.

Inače, treća faza revitalizacije Luke Brčko predviđa obnovu pruge s izgradnjom pristupne ceste i taj projekt službeno je počeo 1. kolovoza ove godine.

Prije dva dana izvođač radova austrijski Strabag, nakon izvođenja geodetskih radova, ušao je u gradilište, a ovih dana očekuje se i početak prvih iskopa.

Ugovorena cijena za te radove je oko 13,4 milijuna KM (oko 6,8 mil. eura), rok je 485 dana, a očekivanja su da rok bude poštivan.

Josić je rekao da Luka Brčko unatoč niskom vodostaju Save ipak obavlja prekrcaj određene količine ugljena koji dolazi željeznicom, a svakog tjedna prekrca se 1000 tona.

Komentirajte prvi

New Report

Close