Raste interes za putovanjima, evo što planiraju gosti našeg najvažnijeg tržišta

Autor: Marija Crnjak , 02. ožujak 2021. u 14:50
FOTO: Pixabay

Blizu 25 posto ispitanika u Njemačkoj i SAD-u te preko 35 posto u Kini vjeruje i da će u sljedećih 12 mjeseci potrošiti više novca na putovanja.

Nastavlja se rast interesa za odmorišnim putovanjima u 2021. godini, dok poslovna i dalje zaostaju, pokazalo je najnovije istraživanje ITB Berlina i Instituta za istraživanje tržišta Statista na tri ključna svjetska emitivna tržišta, Kini, SAD-u i Njemačkoj. Oko 70 posto ispitanika u toj anketi ove godine razmišlja o privatnim putovanjima – 37 posto Nijemaca, 42 posto Amerikanaca i 66 posto Kineza planira jedno ili više putovanja. Blizu 25 posto ispitanika u Njemačkoj i SAD-u te preko 35 posto u Kini vjeruje i da će u sljedećih 12 mjeseci potrošiti više novca na putovanja.

Pandemija doduše i dalje ima jak utjecaj na planiranje putovanja, i glavni je razlog onima koji ne planiraju putovati, i pritom ih više brine osobna sigurnost nego administrativne barijere. Stoga će organizatori putovanja ove godine biti važno usaditi gostima osjećaj sigurnosti, smatraju autori istraživanja.

Kad je u pitanju motivacija za putovanja, odmor na plaži popularan je u svakoj zemlji, za Nijemce i Amerikance najvažnije je posjećivanje obitelji i prijatelja, a Kinezi više vole city break, i svi planiraju provoditi više vremena na otvorenom i u prirodi. Većina ispitanika u svim zemljama planira odsjesti u hotelima, iako se brojke značajno razlikuju od zemlje do zemlje. U Kini 86 posto putnika namjerava odsjesti u hotelima, dok je u SAD-u i Njemačkoj udio mnogo manji, odnosno 56, odnosno 42 posto. U Njemačkoj i SAD-u blizu jedne trećine budućih putnika 2021. godine namjerava spavati kod obitelji ili prijatelja.

Za većinu putnika navike putovanja će se dugoročno izmijeniti – značajan dio ispitanih dugoročno planira više putovati po vlastitoj zemlji, osim Nijemaca – 61 posto ispitanih Nijemaca planira put u inozemstvo. Za razliku od odmorišnih putovanja, rezultati vezani uz poslovna putovanja ukazuju na trend pada 65 posto Nijemaca, 66 posto Amerikanaca i 63 posto kineskih sugovornika slaže se s izjavom „Ići ću manje na poslovna putovanja.“

Komentirajte prvi

New Report

Close