U lijevoj cijevi tunela Počitelj imamo za iskopati još 160 metara, za razliku od desne cijevi gdje nam je još ostalo 60 metara do proboja tunela. Planirana dinamika iskopa tunela je drugi mjesec sljedeće godine, međutim to će biti završeno za mjesec dana.
U lijevoj cijevi se obavlja bušenje nakon čega će doći miniranje i poslije ugradnja primarne podgrade”, rekao je Hrvoje Antičević, glavni nadzorni inženjer za tunel kompanije Autoceste FBiH na projektu gradnje dionice Počitelj-Zvirovići. Poddionica Počitelj-Zvirovići duga je 11,75 kilometara, podijeljena na dva LOT-a.
Desna tunelska cijev dugačka je 1163 metara, a lijeva 1192 metara. Cijevi tunela povezane su s tri pješačke veze i jednim prolazom za interventna vozila. Trenutačno se izvode radovi na više lokacija na glavnoj trasi, petlji Počitelj, naplatnoj postaji Počitelj, regionalnoj cesti R425a, gdje se izvode zemljani radovi.
Također, radovi se izvode na spojnim cestama M17 i M6, te ostalim prometnicama u koje spadaju nekategorizirane i lokalne ceste. Izvode se na razini pripremnih radova, kao što je uklanjanje grmlja, drveća i površinski iskop”, objasnio je Jasmin Kunovac, glavni nadzorni inženjer za trasu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu