Strateški cilj Banjalučke pivovare je da postane vodeća pivovara koja proizvodi i prodaje pivo na području BiH i u široj regiji, navode iz te po kapacitetima najveće pivovare u Bosni i Hercegovini.
“Osnovni cilj je da kompanija u 2021. godini zadrži fokus na izgradnji brenda Nektar, čiji je dizajn uređen početkom ove godine. Kompanija u svom proizvodnom asortimanu nije imala premium brendove, te smo lansiranjem proizvoda Asahi grupe upotpunili naš prodajni asortiman, a sve s ciljem većeg udjela na BiH tržištu”, navode iz Banjalučke pivovare, izvješćuje Indikator.ba.
Iz kompanije dodaju da su u prvom tromjesečju 2021. godine povećali tržišni udjel na području BiH i ostvarili rast bruto prihoda za osam posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Jedno od ključnih mjesta za rast je tržište Srbije gdje su osnovali tvrtku.
“Nektar pivo bilježi gotovo četiri puta veću prodaju na tržištu Srbije, kao i rast na tržištu Hrvatske za više od 10 posto u prvom tromjesečju u odnosu na isto razdoblje prošle godine”, navode iz Banjalučke pivovare i dodaju da će i u budućnosti nastojati povećati prisutnost Nektar brenda u regiji.
Banjalučka pivovara će lanjsku dobit koja je iznosila 1,81 milijuna KM (oko 925.000 eura) ostaviti kao neraspoređenu, najavljuje se u prijedlogu za Skupštinu dioničara koja je zakazana za 20. srpanj.
Ipak, isplatit će se dividende za 2020. godinu vlasnicima povlaštenih dionica u iznosu od 659.023 KM (oko 336.000 eura).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu