Pepco otvorio prve trgovine u Srbiji, Lidl stiže u Bosnu i Hercegovinu

Autor: Poslovni dnevnik , 27. listopad 2020. u 22:00
Srbija je trinaesta zemlja u kojoj kompanija Pepco nudi svoje proizvode

Prve Pepcove trgovine počele su s radom u Beogradu, u Stadion Shopping Centeru i u retail parku Big Rakovica.

Veliki europski trgovački lanci krenuli su u osvajanje Bosne i Hercegovine. Pepco, najveći maloprodajni lanac neprehrambenih proizvoda, s najvećom stopom rasta u Europi, već je počeo s radom Srbiji. Od 23. listopada građani Beograda mogu kupovati u dvije Pepcove trgovine.

U sljedećih nekoliko mjeseci još nekoliko trgovina poljskog lanca otvorit će vrata kupcima u drugim srpskim gradovima. Taj trgovački lanac planira imati čak 30 trgovina u prvoj godini poslovanja u Srbiji.

Pepco ima više od 2000 prodavaonica u Europi i nudi različite grupe proizvoda, uključujući odjeću za cijelu obitelj, modne dodatke, igračke, dekorativne predmete, tekstil, proizvode za kućanstvo i drugo. Osim proizvoda koji su dio standardne ponude, trgovački lanac također ima i sezonske ponude, koje uključuju povratak u školu, Božić ili ljetnji odmor.

Prve Pepcove trgovine u Beogradu otvorene su u Stadion Shopping Centeru i u retail parku Big Rakovica.

“Vrlo smo sretni što se Srbija pridružila popisu zemalja u kojima posluje kompanija Pepco. Uvjereni smo da će naši novi potrošači biti zadovoljni niskim cijenama i proizvodima iz naše ponude”, rekao je Marcin Stańko, direktor operacija za Europu kompanije Pepco.

Pepco u Italiji od rujna

Srbija je trinaesta zemlja u kojoj kompanija Pepco nudi svoje proizvode. Trgovine tog lanca već postoje u Bugarskoj, Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Latviji, Litvi, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumunjskoj i Italiji, gdje su prve trgovine otvorene u rujnu.

“Našim kupcima ponudit ćemo ne samo široku lepezu proizvoda već i udobne lokacije za kupovinu. Pepcove trgovine bit će smještene u popularnim trgovačkim centrima ili u središnjem dijelu gradova”, kaže Tomislav Bekavac, menadžer operacija za Adria regiju kompanije Pepco.

3200

podružnica ima Lidl u Njemačkoj

S druge strane, nakon uspjeha u Srbiji i Hrvatskoj, Lidl je odlučio otvoriti svoju prvu trgovinu u Sarajevu 2022. godine, navodi Indikator.ba. Sebastian Rennack, poslovni stručnjak iz Schwarz Groupa, vlasnika Lidla, kaže da će trgovački lanac učiniti sljedeći korak na Balkanu ulaskom u Bosnu i Hercegovinu te da bi prva Lidlova trgovina mogla biti otvorena u glavnom gradu te zemlje. BiH je jedna od zemalja na popisu Schwarz Groupa za proširenje.

Očekuje se da će u BiH Lidl prvo otvoriti objekte u mjestima s više od 30.000 stanovnika, a to bi moglo biti oko 30 gradova.

Odličan tjedni promet

Hrvatska i Srbija među najuspješnijim su od svih tržišta na kojima posluje Schwarz Group.

S tjednom prodajom vrijednom 240.000 do 250.000 eura neto, Lidlove podružnice u Srbiji trenutačno odlično posluju i s tim rezultatom su vrlo zadovoljni.

Za usporedbu, 3200 podružnica u Njemačkoj imaju prosječni tjedni promet od gotovo 140.000 eura i godišnji promet od 22,7 milijardi eura koji se mora podijeliti s brojem trgovina da bi se dobio prosjek. U Srbiji su počeli raditi 2018. godine i odmah pretekli Litvu, gdje je prosječna tjedna prodaja iznosila oko 230.000 eura.

2000

trgovina u Europi ima lanac Pepco

U srpskim trgovinama imaju oko 1800 proizvoda vlastite marke Lidl, a tu je i više od 400 proizvoda domaćih dobavljača, kojih je oko 60.

U Hrvatskoj Lidl ove godine posluje s padom prodaje zbog pandemije i izuzetno loše turističke sezone. Naprotiv, u običnim godinama u ljetnim mjesecima neke hrvatske podružnice Lidla među najboljima su u svijetu.

Njemačka kompanija sa sjedištem u Neckarsulmu ima u posljednje vrijeme vodeći tržišni udio u Hrvatskoj, i očekuje se da će sličan uspjeh ostvariti i u Bosni i Hercegovini.

Komentirajte prvi

New Report

Close