MK Group je kapitalnom investicijom od preko 27 milijuna eura uspješno završila rekonstrukciju hotela Grand Kopaonik. Ovaj luksuzni hotel, koji javnost prepoznaje kao simbol najpopularnije planine u regiji, svečano je otvoren u prisustvu velikog broja uzvanika iz poslovnog sektora te javnog života.
„U godini u kojoj obilježavamo 40 godina postojanja hotela Grand, odlučili smo provesti veliku rekonstrukciju 6.100 m2 unutar samog hotela te uložiti značajna sredstva za izgradnju novog rezidencijalnog krila i moderne garaže koja zadovoljava potrebe naših gostiju.
Ovom investicijom premašili smo 100 milijuna eura ukupnih kapitalnih ulaganja na Kopaoniku od 2009. godine od kada poslujemo na ovoj planini“, izjavio je povodom svečanog otvorenja Aleksandar Kostić, potpredsjednik MK Group.
Radovi na unapređenju sadržaja i hotelske usluge krenuli su u travnju ove godine. Uz izgradnju novog Residence bloka i garaže s preko 130 parking mjesta, kompletno su renovirani i spa centar, svi restorani i barovi, recepcija te sportska dvorana.
„U kratkom periodu od samo sedam mjeseci, realizirana su ulaganja u 20.000 m2 hotela, pored ostalih investicija na Kopaoniku koje se prostiru na još 18.000 m2. Na izgradnji novog krila i rekonstrukciji objekta sudjelovalo je preko 500 radnika koji su radili na tri paralelna gradilišta.
Uspješno završena rekonstrukcija omogućila je da hotel Grand svojim novim izdanjem još jednom podigne ljestvicu luksuznog hotelijerstva”, istaknula je Aleksandra Stojanović, rukovoditeljica investicijskog projekta i direktorica korporativnih poslova MK Group.
Hotel Grand Kopaonik najstariji je hotelski kompleks na ovoj planini i začetnik modernog turizma u Srbiji, a ovom investicijom dobio je još atraktivniji izgled te potvrdio svoj prestižni status i to u godini u kojoj slavi 40 godina postojanja.
MK Group vodeća je investicijska grupacija u Jugoistočnoj Europi, pod čijim upravljanjem se nalazi više od 70 kompanija iz područja poljoprivrede i prehrambene industrije, turizma te sektora nekretnina i obnovljivih izvora energije.
MK Group do sada je u turizam Jugoistočne Europe uložila 350 milijuna eura, a trenutno u većinskom i manjinskom vlasništvu posjeduje 15 hotela u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj te Crnoj Gori. Suradnja dvaju prestižnih svjetskih hotelskih brendova, Kempinski i Marriot, dodatni je dokaz kredibiliteta poslovanja grupacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu