Na posebno označenim policima, u više od 100 maloprodajnih objekta diljem Srbije, u ponudi se od sada nalaze proizvodi farmaceutske kompanije Hemofarm, i to vitamini, minerali, dijetetski dodaci, sirupi i drugi preparati koji se nalaze u slobodnoj prodaji.
Ponudom u Zdravotekama, kao i posebnom ponudom u IDEA Organic trgovinama, Mercator-S kupcima nudi široki asortiman, mogućnost nabavke na jednom mjestu, s posebnim naglaskom na proizvode koji prate trend zdravog načina života, pišu Večernje novosti. Osim 16 dobavljača čiji proizvodi čine ponudu Zdravoteke, strateški partner kompanije Mercator-S u ovom projektu je najveći regionalni proizvođač lijekova i preparata, kompanija Hemofarm.
Strateškim partnerstvom s Hemofarmom Mercator-S čini još jedan važan iskorak u suradnji s domaćim proizvođačima i dobavljačima, ovog puta iz farmaceutske industrije, kojim će proširiti asortiman za oko 200 proizvoda, od kojih je 60 posto proizvedeno u Srbiji.
“Mi smo u potpunosti usredotočeni na domaće proizvode i ovakvo strateško partnerstvo s vodećom farmaceutskom kompanijom u Srbiji – Hemofarmom, dio je naše strategije kao nacionalnog maloprodajnog lanca koji 97 posto ukupne vrijednosti asortimana osigurava kod domaćih proizvođača i dobavljača. Naši su partneri 90 posto kompanije iz Srbije i logično je da Hemofarm s Mercatorom uđe u ovako ozbiljan projekt. Zdravoteka je važan korak ususret željama naših potrošača da sve što zatreba nađu na jednom mjestu, u jednoj trgovini. Uvijek spremni za nove i inovativne korake, vrlo smo ponosni što smo učinili još jedan, vrlo značajan za Mercator-S i Hemofarm, a prije svega za naše kupce”, rekla je Violeta Kovačević, glavna direktorica kompanije Mercator-S.
“Vrlo je važno što je Mercator-S prepoznao značaj farmaceutske industrije za društvo i da u suradnji s Hemofarmom želi ponuditi Zdravoteku širokom krugu potrošača. Riječ je o nečem što je svjetski trend i što omogućava da naši proizvodi, u području preventive, budu dostupni još većem broju građana u maloprodajnim objektima kompanije Mercator-S. Sretni smo da imamo priliku s jednim od najvećih retail lanaca u Srbiji, koji je lider u postavljaju novih standarda u maloprodaji, inovirati praksu i donijeti nove i šire mogućnosti za naše potrošače”, izjavio je Ronald Zeliger, glavni direktor Hemofarma. Zdravoteka je otvorena u više od 100 IDEA, Roda i Mercator prodajnih mjesta širom Srbije, a plan je da do kraja godine bude prisutna u još 50.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu