Linearna televizija u regiji otporna, veliki igrači vide prilike

Autor: Siniša Malus , 12. lipanj 2024. u 07:00
Veliki igrači poput Warner Bros Discoveryja vide evoluciju medijskog okoliša u ovoj regiji i to je vrlo ohrabrujuće/PD

Streaming servisi jesu sve jači, ali linearna televizija itekako je bitna, rečeno je na NEM Dubrovnik.

Linearna televizija u regiji nikako ne (od)umire, upravo suprotno bez obzira na sve jaču konkurenciju streaming servisa, moglo se čuti drugog dana konferencije NEM Dubrovnik 2024.

“Linearna televizija u Hrvatskoj i regiji i dalje je snažna i to nam pruža mogućnost da unaprijedimo svoju programsku ponudu. Sport u svakom slučaju dominira, ali važni su i zabavni sadržaji. Imamo pet kanala što nam daje veliku širinu, a na ruku nam ide i relativna stagnacija kablovskih sustava u Hrvatskoj”, rekao je Robert Šveb, glavni ravnatelj HRT-a.

Šira mogućnost izbora
Glavni problem linearne televizije u regiji leži u činjenici da njihovo gledateljstvo stari pa je tako Šveb naveo podatak kako je prosječna dob gledatelja u Hrvatskoj već 64 godine. Predsjednik Uprave Telemacha Hrvatska Adrian Ježina rekao je kako dobar dio korisnika vidi streaming servise kako dodatak televiziji. Pravi izazov vidi u nečem drugom.

Podaci i mjerenja u fokusu

Živimo u vremenu kad se jako puno podataka može mjeriti kako bi se isporučio individualizirani sadržaj.

“Izazov je spojiti sve biblioteke sadržaja, dati priliku gledateljima da imaju što je moguće širu mogućnost izbora. Bez obzira radi li se o linearnoj televiziji ili streamingu, gledatelji traže kvalitetan sadržaj i to im morate dati.”, rekao je Ježina. Sugovornici su se složili kako živimo u vremenu kad se jako puno podataka može mjeriti kako bi se isporučio individualizirani sadržaj. Sve je stvar optimizacije.

“Svi zajedno moramo se prilagoditi tržišnim prilikama u ovoj regiji. Ako to uspijemo, vidjet ćemo da ona pruža itekakve prilike samo ih treba znati prepoznati. Vidimo evoluciju medijskog okoliša u ovoj regiji i to je vrlo ohrabrujuće”, rekla je Kenechi Belusevic, potpredsjednica za poslovni razvoj i distribuciju odgovorna za poslovanje Warner Bros. Discoveryja na području Jugoistočne Europe, Baltika, ZND-a, Mediterana i Izraela.

Televizijsko tržište u regiji je vrlo oštro, zahtjevno, izjavio je Bartosz Witak, novoimenovani generalni direktor za regiju srednje i istočne Europe (CEE) BBC Studiosa.

BBC traži koprodukcije
Witak je, kako kaže moderatorica Sanja Božić Ljubičić iz Mediavisiona, odličan poznavatelj regije pa su i tržišni sudionici sretni što je baš on imenovan na važnu poziciju unutar BBC Studiosa gdje će se prvenstveno pokušati baviti koprodukcijskim projektima.

“Moj će primarni posao biti poticanje strateških partnerstava u široj regiji srednje i istočne Europe. To je usko povezano s vizijom BBC Studiosa za širenje i diversifikaciju njegovih trenutnih linija poslovanja. Ova regija ima potencijala stvarati globalno atraktivan sadržaj i mislim da im BBC u tome može puno pomoći”, optimističan je Witak.

Sudionici su se složili kako se nadopunjavanje postojećeg TV poslovanja može brzo postići kroz stratešku integraciju digitalnih platformi, implementaciju analitike podataka, interaktivne značajke, proširenu distribuciju sadržaja, integraciju društvenih medija, partnerstva, ulaganja u inovacije i agilno donošenje odluka. Sve ove inicijative proširuju doseg i pokreću rast prihoda, što je važnost za budućnost televizijskog biznisa u dinamičnom medijskom krajoliku koji se odvija pred očima gledatelja.

Komentirajte prvi

New Report

Close