Proizvodi srpske konditorske kompanije Bambi uskoro će se naći u Coca-Colinim kafićima diljem svijeta, najavio je Marko Čadež, predsjednik Privredne komore Srbije (PKS), prigodom posjete proizvodnim pogonima te kompanije u Požarevcu.
Akvizicija vrijedna 260 mil. eura
Čadež je rekao da će se u Bambiju graditi novi objekt i proizvodna linija za proizvodnju keksa Plazma, a vrijednost te investicije veća je od 12 milijuna eura.
“Fantastična je stvar kada dođete u kompaniju koja u godini koja nije bila lagana uspije povećati izvoz za 15%. Fantastično je kada dođete u kompaniju koja je lider, kako u Srbiji, tako i regiji, i vidite da polako izrasta u svjetskog lidera kao dio grupe Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC).
Ovo je najveće ulaganje Coca-Cola Hellenic grupe do sada, a od rujna bit će pušten u rad deseti proizvodni pogon za Bambijeve proizvode”, rekao je Čadež, prenosi web stranica PKS-a.
Predsjednik PKS naveo je da je Coca-Cola Hellenic grupa omogućila Bambiju da od lidera u regiji proširi poslovanje na nova tržišta i izraste u svjetskog lidera.
Coca-Cola Hellenic Bottling Company u veljači 2019. objavila je da će od investicijske kompanije Mid Europa Partners za 260 milijuna eura kupiti srpskog proizvođača keksa i slatkiša Bambi, što se i ostvarilo kasnije te godine. Čadež je najavio da kompanija Bambi sljedeće godine ulazi u projekt dualnog obrazovanja i pozvao roditelje i djecu da se prijave za dva nova profila u srednjoj školi u Požarevcu, a to su operater u prehrambenoj industriji i prehrambeni tehničar.
Predsjednik PKS dodao je da će proizvodi Bambija uskoro dobiti oznaku Čuvarkuća, u sklopu projekta PKS-a “Stvarano u Srbiji”.
Čadež je posjetio suvremenu liniju za proizvodnju poznatih Bambijevih brendova i posebno istaknuo kako je ponosan što vidi rješenja iz područja robotike koja su proizvod mladih srpskih stručnjaka.
Grade razvojni centar
Svetislav Atanasov, glavni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija i Crna Gora, rekao je da Bambi, zajedno s Coca-Colom čiji je dio postao, ulaže značajna sredstva u proizvodnju i nova zapošljavanja.
Dragan Stajković, glavni direktor Bambija, najavio je da će krenuti u izgradnju razvojnog centra koji će omogućiti kvalitetnu edukaciju i stjecanje novih znanja za srednjoškolce, studente i pripravnike.
Saša Pavlović, gradonačlenik Požarevca, istaknuo je značaj Bambija za lokalnu zajednicu i zapošljavanje, ali i cjelokupan gospodarski rast Srbije.
Kompanija Bambi osnovana je 1967. godine. Brendovi tog konditora su Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek i Josh. Kompanijin vodeći brend keksa Plazma ima 29% tržišnog udjela u toj kategoriji i najprepoznatljiviji je brend u Srbiji.
Bambi ima oko 800 radnika u Požarevcu i Beogradu, godišnje proizvede oko 33.500 tona keksa, izvozi na 22 svjetska tržišta, najviše u regiji, ali u planu je širenje na tržišta Švicarske, Austrije, Rumunjske i Mađarske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu