Kompanija Bambi ulaže 12 milijuna eura u novu liniju za proizvodnju legendarnog keksa

Autor: Poslovni dnevnik , 09. lipanj 2021. u 06:44
FOTO: Facebook/Plazma

Bambijev vodeći brend keksa ima 29 posti tržišnog udjela u toj kategoriji i najprepoznatljiviji je brend u Srbiji.

Proizvodi srpske konditorske kompanije Bambi uskoro će se naći u Coca-Colinim kafićima diljem svijeta, najavio je Marko Čadež, predsjednik Privredne komore Srbije (PKS), prigodom posjete proizvodnim pogonima te kompanije u Požarevcu.

Akvizicija vrijedna 260 mil. eura

Čadež je rekao da će se u Bambiju graditi novi objekt i proizvodna linija za proizvodnju keksa Plazma, a vrijednost te investicije veća je od 12 milijuna eura.

“Fantastična je stvar kada dođete u kompaniju koja u godini koja nije bila lagana uspije povećati izvoz za 15%. Fantastično je kada dođete u kompaniju koja je lider, kako u Srbiji, tako i regiji, i vidite da polako izrasta u svjetskog lidera kao dio grupe Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC).

Ovo je najveće ulaganje Coca-Cola Hellenic grupe do sada, a od rujna bit će pušten u rad deseti proizvodni pogon za Bambijeve proizvode”, rekao je Čadež, prenosi web stranica PKS-a.

800

radnika ima Bambi u pogonima u Požarevcu i Beogradu

Predsjednik PKS naveo je da je Coca-Cola Hellenic grupa omogućila Bambiju da od lidera u regiji proširi poslovanje na nova tržišta i izraste u svjetskog lidera.

Coca-Cola Hellenic Bottling Company u veljači 2019. objavila je da će od investicijske kompanije Mid Europa Partners za 260 milijuna eura kupiti srpskog proizvođača keksa i slatkiša Bambi, što se i ostvarilo kasnije te godine. Čadež je najavio da kompanija Bambi sljedeće godine ulazi u projekt dualnog obrazovanja i pozvao roditelje i djecu da se prijave za dva nova profila u srednjoj školi u Požarevcu, a to su operater u prehrambenoj industriji i prehrambeni tehničar.

Predsjednik PKS dodao je da će proizvodi Bambija uskoro dobiti oznaku Čuvarkuća, u sklopu projekta PKS-a “Stvarano u Srbiji”.

Čadež je posjetio suvremenu liniju za proizvodnju poznatih Bambijevih brendova i posebno istaknuo kako je ponosan što vidi rješenja iz područja robotike koja su proizvod mladih srpskih stručnjaka.

Grade razvojni centar

Svetislav Atanasov, glavni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija i Crna Gora, rekao je da Bambi, zajedno s Coca-Colom čiji je dio postao, ulaže značajna sredstva u proizvodnju i nova zapošljavanja.

Dragan Stajković, glavni direktor Bambija, najavio je da će krenuti u izgradnju razvojnog centra koji će omogućiti kvalitetnu edukaciju i stjecanje novih znanja za srednjoškolce, studente i pripravnike.

Saša Pavlović, gradonačlenik Požarevca, istaknuo je značaj Bambija za lokalnu zajednicu i zapošljavanje, ali i cjelokupan gospodarski rast Srbije.

Kompanija Bambi osnovana je 1967. godine. Brendovi tog konditora su Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek i Josh. Kompanijin vodeći brend keksa Plazma ima 29% tržišnog udjela u toj kategoriji i najprepoznatljiviji je brend u Srbiji.

Bambi ima oko 800 radnika u Požarevcu i Beogradu, godišnje proizvede oko 33.500 tona keksa, izvozi na 22 svjetska tržišta, najviše u regiji, ali u planu je širenje na tržišta Švicarske, Austrije, Rumunjske i Mađarske.

Komentirajte prvi

New Report

Close