Kapitalna ulaganja u infrastrukturu razlog kašnjenja slovenskih vlakova

Autor: Poslovni.hr , 27. kolovoz 2024. u 21:59
Foto: Duško Marušić / Pixsell

Na web stranici Shortening Distances vidimo da se dionice pruge obnavljaju ili planiraju obnoviti praktički u cijeloj zemlji.

Slovenski vlakovi prilično kasne, a čini se da će se taj trend nastaviti jer su kašnjenja povezana i s brojnim radovima koji se izvode na željezničkoj infrastrukturi diljem zemlje. “Posljednjih godina država provodi velike investicijske radove koji stvaraju brojne prepreke u prometu, ali dugoročno donose mogućnost boljeg javnog željezničkog prometa. Puno je toga već učinjeno, putnici već imaju dosta obnovljenih i infrastrukturno uređenih kolodvora, a država ima još puno toga u planu. Pritom su nažalost neizbježne i prepreke u prometu koje uzrokuju zastoje”, komentirali su iz Slovenskih željeznica (SŽ) za ljubljanski Dnevnik.

Vlakovi imaju problema s voznim redom diljem Europe. Primjerice, slovenski putnički željeznički promet pri dnu je usporedne ljestvice u Europi po broju točnih vlakova. Prema online aplikaciji Zugfinder, u Sloveniji je točno samo 56 posto svih putničkih vlakova, dok je u Njemačkoj točno njih 64 posto.

Na web stranici Shortening Distances vidimo da se dionice pruge obnavljaju ili planiraju obnoviti praktički u cijeloj zemlji. Unatoč brojnim građevinskim zahvatima, Statistički ured Republike Slovenije objavio je da su do lipnja ove godine izbrojali 1,4 milijuna putnika ili petinu više nego u istom razdoblju 2023. Na ljubljanski kolodvor dnevno stigne oko 300 vlakova, a povećan je broj teretnih vlakova koji svakodnevno stižu u glavni grad. Prije 10 godina u Ljubljanu je stizalo od 110 do najviše 140 teretnih vlakova dnevno. Ove godine se brojka sa 140 popela na 170, priopćili su iz SŽ-a.Iz SŽ-a su najavili da se protok robe neće značajno povećati u odnosu na sadašnji promet.

Komentirajte prvi

New Report

Close