Fructa Trade iz Dervente želi se širiti u Srbiju

Autor: Poslovni dnevnik , 15. ožujak 2021. u 22:00
Foto: Pixabay

Osim širenja lanca Kort marketa, Fructa Trade je radio na razvoju svojih robnih marki i brendova.

Trgovački lanac Fructa Trade iz Dervente ove godine planira nastavak širenja maloprodajne mreže, i to u Palama, Vlasenici, Živinicama i Banjoj Luci, kao i drugim gradovima, s fokusom na Federaciju BiH i istočni dio Republike Srpske.

Lani su željeli otvoriti osam novih trgovina Kort, ali su zbog pandemije otvorene samo u Trebinju, Brčkom i Šekovićima.

“Ipak, prihod je lani bio na razini prihoda iz 2019., s tendencijom blagog rasta, a jednako i dobit. Rast prihoda u 2020. u odnosu na 2019. bio je oko 1%, kao i rast dobiti”, kažu iz Fructa Tradea za portal eKapija.

Osim širenja lanca Kort marketa, Fructa Trade je radio na razvoju svojih robnih marki i brendova. Tako su postali poznati njihovi brendovi Tomico, Fruktako (sokovi), Topingo, RD kava, Tomesko (suhomesnati proizvodi) i Aqua Doria. Čim se pandemija smiri planiraju širenje lanca Kort trgovina u Srbiji.

Fructa Trade je ove godine otkupio dio potraživanja u Tvornici cijevi Unis iz Dervente i sada je jedan od najvećih vjerovnika.

“Obnovit ćemo proizvodnju i otvariti nova radna mjesta. Kada Unis dovoljno ojača to će biti od velikog značaja za Derventu i Posavsku regiju”, dodali su iz Fructa Tradea.

Komentirajte prvi

New Report

Close