Građevinska kompanija Euroasfalt smanjila je intenzitet radova, a uskoro bi mogla i potpuno obustaviti radove na tunelu Hranjen.
Kako doznaje Klix.ba, razlog za zaustavljanje gradnje jednog od najznačajnijih infrastrukturnih objekata u Bosni i Hercegovini, koji bi trebao znatno skratiti put između Sarajeva i Goražda, je nedostatak novca.
Prema informacijama portala, za oko 80 milijuna KM, bez PDV-a (oko 40 mil. eura), koliko je vlada Federacije BiH prvobitno izdvojila, planirano je da tunelska cijev od pet kilometara bude probijena. Međutim, novca je nestalo u trenutku kada je probijeno samo 2,5 kilometara. Ukupno je do sada obavljeno tek oko trećine ukupnog posla.
Prema informacijama dobro obaviještenog izvora, projekt prate brojni problemi i nepredviđene okolnosti. U takvu situaciju dospjelo se i zbog ugovora prema kojem se potrebna odobrenja dobivaju nakon početka radova dok izvođač ima potpuno pravo raditi kako želi.
Da se od početka u taj značajan projekt ušlo onako kako ne treba, objašnjava sugovornik portala, govori i podatak da prva tri mjeseca uopće nije bilo nadzora. Vlada FBiH i Autoceste FBiH sada su u vrlo nezavidnoj situaciji i trebaju pronaći način za rješenje problema.
Ugovor je navodno štetan za vladu i mogao bi biti raskinut. Nije isključeno ni da bude promijenjen izvođač radova.
Prema informacijama portala, na terenu se trenutačno rade mali poslovi, otklanjaju pogreške koje su nastale tijekom radova i rješavaju problemi s podzemnim vodama.
Vlada Bosansko-podrinjskog kantona Goražde zatražila je od Euroasfalta da ubrza radove budući da je do sada iskopano 36 posto tunela. Radovi na tunelu Hranjen započeli su u jesen 2019. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu