Domaći trgovački lanac Bingo zadržao je vodstvo u suvremenim trgovinama prehrambenih proizvoda u 2019. godini u Bosni i Hercegovini u odnosu na najbliže konkurente Konzum i Mercator, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.
Fokus Binga za vrijeme prošle godine ostao je na hipermarketima, formatu koji mu je pružio puno prostora za rast. Drugoplasirani igrač Konzum nastavio je strategiju širenja u 2019. godini. Za vrijeme tog razdoblja otvorio je brojne nove poslovnice, uključujući četiri u veljači.
Trećeplasirani Mercator – BH ponovno je predstavljen u BiH u sklopu restrukturiranja maloprodajnog poslovanja Agrokora. Mercator se vratio preuzevši 78 prodajnih mjesta koja su bila pod upravom trgovačke marke Konzum, podsjeća Euromonitor.
Suvremeni trgovci na malo prehrambenim proizvodima zabilježili su snažan rast u 2019. godini, što je negativno utjecalo na tradicionalne maloprodajne trgovine prehrambenih proizvoda koje su imale negativan rast vrijednosti. To je rezultat trenda modernizacije trgovine na malo, koja oblikuje maloprodajni krajolik zemlje, zaključuje Euromonitor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu