Kompanije AS Holdinga lani su povećale izvoz za 11% u odnosu na 2019. godinu. Najbolje rezultate postigli su brendovi Zlatna džezva, Tuzlanska sol, Kent konditorski proizvodi, brašno Zlatni puder i Klas jufke, zatim Tops i Oaza.
Najveći rast brendovi AS Holdinga postigli su na tržištima Njemačke, SAD-a, Austrije, Skandinavije i Velike Britanije. “Vodimo računa o svakom detalju, što je prepoznato u više od 30 država gdje izvozimo naše proizvode. Sve članice naše prehrambene divizije – Vispak, Solana Tuzla, Klas, AS Jelah, AC Food i Oaza bilježe rast izvoza. Zlatna džezva je druga po prodaji u kategoriji tradicionalnih kava u Sloveniji”, rekao je Rusmir Hrvić, predsjednik Uprave AS Holdinga. Ove se godine u AS Holdingu nadaju otvaranju novih tržišta u istočnoj Europi i Sjevernoj Africi.
Zbog izlaska Velike Britanije iz EU i izostanka pravovremene reakcije države BiH još nema potpisani Ugovor o slobodnoj trgovini zbog čega na izvezenu robu plaća pristojbe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu