AS Holding povećao izvoz za 11%, najveći rast ostvaren na zapadnim tržištima

Autor: Poslovni.hr , 03. veljača 2021. u 21:59
Foto: Borna Filić/PIXSELL

Najveći rast brendovi AS Holdinga postigli su na tržištima Njemačke, SAD-a, Austrije, Skandinavije i Velike Britanije.

Kompanije AS Holdinga lani su povećale izvoz za 11% u odnosu na 2019. godinu. Najbolje rezultate postigli su brendovi Zlatna džezva, Tuzlanska sol, Kent konditorski proizvodi, brašno Zlatni puder i Klas jufke, zatim Tops i Oaza.

Najveći rast brendovi AS Holdinga postigli su na tržištima Njemačke, SAD-a, Austrije, Skandinavije i Velike Britanije. “Vodimo računa o svakom detalju, što je prepoznato u više od 30 država gdje izvozimo naše proizvode. Sve članice naše prehrambene divizije – Vispak, Solana Tuzla, Klas, AS Jelah, AC Food i Oaza bilježe rast izvoza. Zlatna džezva je druga po prodaji u kategoriji tradicionalnih kava u Sloveniji”, rekao je Rusmir Hrvić, predsjednik Uprave AS Holdinga. Ove se godine u AS Holdingu nadaju otvaranju novih tržišta u istočnoj Europi i Sjevernoj Africi.

Zbog izlaska Velike Britanije iz EU i izostanka pravovremene reakcije države BiH još nema potpisani Ugovor o slobodnoj trgovini zbog čega na izvezenu robu plaća pristojbe.

Komentirajte prvi

New Report

Close