Za stalan rast i povećanje tržišnog udjela, potrebno je kontinuirano raditi na unaprjeđenju prodajnih vještina i prilagodbi zahtjevima kupaca. Zato je Mirakul Edukacijski centar osmislio potpuno nov i moderan program Specijalist za prodaju ONLINE koji je idealan odgovor na aktualne izazove poslovanja.
Ovaj program obuhvaća širok spektar tema, od poslovne komunikacije i naprednih prodajnih vještina do digitalnih prodajnih kanala i networkinga kako bi polaznici, nakon završenog programa, dobili cjelokupnu sliku uspješne prodaje i mogli naučeno odmah primijeniti u praksi.
Program započinje 24. ožujka modulom Poslovna komunikacija – kako ostvariti učinkovitost i održivost poslovnih razgovora međunarodno certificirane komunikacijske savjetnice Ane Šimunović. Ovaj interaktivni seminar pokriva sve najvažnije faktore uspješne komunikacije te pruža polaznicima potrebne alate za postizanje konstruktivnog i produktivnog poslovnog razgovora.
O prezentacijskom nastupu, utjecaju na publiku i komuniciranju ključnih poruka govorit će doc.dr.sc. Jasminka Samardžija na seminaru Prezentacijske vještine. Polaznici će naučiti kako upravljati verbalnim i neverbalnim elementima nastupa, reagirati na pitanja i doskočice iz publike i još mnogo toga.
Kako koristiti 12 prodajnih okidača u prodajnom procesu? Zašto koristiti cross-selling i up-selling? Koje su najčešće greške u prodaji? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja iz područja Naprednih prodajnih vještina polaznicima će dati predavač s više od 25 godina iskustva – Kamilo Antolović.
Prodajni proces sastoji se od određenih faza i s prodavačeve i s klijentove strane. Koja je povezanost između njih, kako mapirati ključne korake u prodajnom procesu i kako osigurati „buy-in“ zna Gino Simić, a svoje će znanje i iskustvo podijeliti na modulu Prodajni proces.
Dobar prodavač trebao bi biti i dobar psiholog kako bi se mogao prilagoditi različitim tipovima ljudi. Konkretne savjete o tome kako uspješno prodavati različitim tipovima ličnosti podijelit će psiholog Dejan Živković. Na ovom modulu polaznici će se upoznati s četiri tipa ličnosti te saznati kako ih prepoznati s ciljem individualiziranog pristupa.
Jedinstveni koncept primjenjive prodajne edukacije i savjetovanja donosi seminar Uspješna telefonska prodaja predavača Danijela Bićanića. Osim specifičnosti prodajne komunikacije putem telefona, polaznici ovoga seminara naučit će kako preuzeti kontrolu nad pažnjom sugovornika te upravljati primjedbama i zaključiti uspješnu prodaju.
Pregovaranje je važan čimbenik svake prodaje kojim se održava poslovna veza i strateški odnosi s različitim dionicima prodajnog procesa. Sve o planiranju pregovaračke strategije, osnovnim pregovaračkim konceptima i ključnim taktikama za uspjeh polaznici će saznati na modulu Efikasne strategije pregovaranje i interkulturalni aspekt.
Što je KAM i koji su mu zadatci, kako kategorizirati ključne kupce te s njima izgraditi kvalitetan i dugoročan odnos otkriva Dario Mrvelj na modulu Upravljanje ključnim kupcima. Glavni je cilj ovoga modula naučiti polaznike kako primijeniti KAM i time osigurati stabilno poslovanje svoje tvrtke.
Svaki posao sa sobom nosi različite situacije, a reklamacije korisnike vrlo su česte. Koja je uloga zaposlenika u rješavanju „teških“ korisnika i situacija, kako riješiti konflikte i koje nam tehnike mogu pomoći u njihovom rješavanju s polaznicima će podijeliti Jelena Oreščanin na seminaru Konstruktivno rješavanje reklamacija i konflikata.
Glavni cilj modula Digitalna prodaja predavača doc.dr.sc. Nikole Draškovića jest polaznicima prikazati razlike, sličnosti i izazove u prodajnim procesima u stvarnom i u digitalnom svijetu. Uz to, na ovom se modulu prolaze teme kao što su transformacija prodaje te agilnost, digitalna pismenost i razvoj vještina u digitalno doba.
Uz navedenih 10 obaveznih modula, polaznici programa mogu sudjelovati i na dva izborna modula.
Prvi izborni modul bavi se temom digitalnih prodajnih kanala i networkinga, odnosno iniciranjem kontakta kroz digitalne kanale, što je u trenutačnoj situaciji vrlo poželjna vještina. Na modulu se također govori i o social sellingu, a poseban naglasak stavljen je na LinkedIn kao vodeću poslovnu mrežu.
Točku na i ovog atraktivnog programa stavit će modul Što i kako mjeriti u prodaji, na kojem će polaznici, među ostalim, naučiti tehnike i alate za praćenje prodajnog procesa, kako mjeriti ključne aktivnosti i upotrijebiti CRM na način da pomaže prodaji i menadžmentu. Predavač na modulu je Petar Ćuk.
Program Specijalist za prodaju ONLINE traje od 24. ožujka do 21. svibnja, a detaljnije informacije o programu možete pronaći ovdje.