Microblink je počeo kao startup 2013. godine, njih nekolicina, bez puno kapitala, ali s mnoštvom ideja i entuzijazma. Želja za uspjehom i vizija bile su dovoljno velike da se u samo nekoliko godina prošire u različite sektore i tržišta diljem svijeta. Za svoje inovacije uspjeli su dobiti sredstva iz EU fondova što im je dodatno pomoglo ostvariti uspjeh na globalnom tržištu. Od tvrtke koja je startala s četiri zaposlenika, danas su kompanija koja zapošljava 70 ljudi, posluje u više od 80 zemalja i doseže preko 100 milijuna krajnjih korisnika. Čak 90 posto njihovih usluga i proizvoda okrenuto je stranom tržištu.
Ždralović će kroz svoje edukativno predavanje na najvećem inovacijskom i transformacijskom regionalnom summitu 13. ožujka na Zagrebačkom Velesajmu zasigurno mnogima biti inspiracija za pretvaranje ideje u unosan biznis i motivacija za pokretanje vlastitog posla. Na temelju iskustva Ždralović će kroz praktične primjere predstaviti procese koje je kompanija prošla na putu od prvih klijenata do višemilijunske zarade i posjetiteljima dati konkretne savjete kako se nositi sa svim izazovima na tom putu. Njegova prezentacija biti će od velike koristi svima onima koji žele pokrenuti posao te onima koji ga žele uspješno proširiti posebice na regionalno i svjetsko tržište.
Ždralović ima veliko međunarodno iskustvo u prodaji, marketingu i liderstvu. Zahvaljujući tome posjeduje i vrlo široku perspektivu o funkcioniranju tržišta u smislu inovativnih tehnologija koje mijenjaju naš životni stil i utječu na njega. Ždralović je iskustvo u prodaji, marketingu i vođenju ostvario kroz školovanje i rad u Hrvatskoj i Americi, a posjetitelji Digital Takeovera kroz njegovo će inspirativno predavanje dobiti uvid u najnovije poslovne prakse iz sfere tehnologije bazirane na umjetnoj inteligenciji. Microblink je tvrtka koja u poslovanju koristi najsuvremenije neuronske mreže i strojno učenje. Koristeći naprednu tehnologiju, automatiziraju manualne, zamorne i nedovoljno točne procese. Njihov prvi proizvod PhotoPay danas je standard za digitalizirano plaćanje računa u Hrvatskoj i većem dijelu Europe. A njihov najpopularniji proizvod, BlinkID, olakšava verifikaciju korisnika putem mobitela i unos osobnih podataka u razne formulare.
Cjelodnevni spektakl predstavlja pogleda u budućnost
U više od 20 sati programa posjetitelji će čuti više od 40 svjetskih i domaćih predavača i stručnjaka među kojima se ističe keynote speaker koji prvi put dolazi u ovaj dio Europe Marc Randolph, suosnivač globalnog diva Netflix čiji su filmovi ove godine među glavnim favoritima za nagradu Oscar. Tu je i megapopularni Stelarc, slavni australski umjetnik i performer, Mate Rimac i Ivan Mrvoš kraljevi startupa, Korado Korlević, vodeći hrvatski astronom i znanstvenik, Lars Silberbauer, digitalni genije iz LEGO svijeta, Dr. Morgaine Gaye, svjetska food futuristica, Zlatko Dalić, jedan od najbolji svjetskih trenera, Tanja Bivic Plankar, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe, Elias Aalto, suosnivač globalne kompanije za dostavu hrane iz Wolta, Stine Bjerre Herdel, danska stručnjakinja za razvoj digitalnih medija ali i razni državnici, vizionari, inovatori, tehnološki izumitelji, financijski i digitalni eksperti i marketinški stručnjaci. Svi oni zajedno obradit će inovacije i digitalnu transformaciju svih industrija – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i mnogih drugih.
Ovogodišnji Digital Takeover ekskluzivno otvara i expo dio na kojem će brojne hrvatske kompanije predstaviti svoje inovacije i najnovija tehnološka dostignuća. Posjetitelji će tako moći vidjeti i isprobati AIR-RMLD bespilotne letjelice koje dostavljaju poštu, Iron Bull najnoviju atrakciju iz svijeta igračaka – tenk koji ispaljuje projektile, kamere koje očitavaju spol i dob iz programa zaštite Securitas Hrvatska, ExRey aplikaciju, svojevrsni shazam za video, pametne Greyp bicikle Mate Rimca, VR Pole indoor i outdoor uređaj za prikaz lokacija u VR-u. Tu su i inovacijski proizvodi tvrtke Holofiction, specijalizirane za razvoj 3D tehnologije, ekološki održive Miret tenisice, te niz drugih atraktivnih tehnoloških inovacija aktualnih na globalnom tržištu poput višenamjensku aplikaciju za evente Spootsie koju će posjetitelji tijekom Digital Takeovera imati na raspolaganju i čije će prednosti kao krajnji korisnici moći iskoristiti za još jednostavnije networkanje i praćenje programa summita.
Digital Takeover poseban naglasak stavlja na aktivni networking apostrofirajući ih kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu čime evidentno postaje nezaobilazan događaj u 2020.
Stoga ne propustite priliku nabavite svoju kartu. Kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:
• 4 + 1 gratis – 20% uštede
• 9 + 3 gratis – 25% uštede
• 12 + 5 gratis – 30% uštede
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu