Stiže druga sezona najnagrađivanije YouTube teen serije u regiji

Autor: Promo , 10. ožujak 2021. u 15:56
Foto: Pixsell

A prije toga stiže novi serijal skečeva s poznatim TikTokerima i junacima Teinih dnevnika koji nastavljaju osvajati srca JoomBoos publike kroz nove školske zgode (i nezgode).

JoomBoosova serija Teini dnevnici postala je vruća tema na svim društvenim mrežama već od prve epizode, a svaka epizoda nakon objave bila je u TOP 5 mjesta na YouTube trendingu u cijeloj regiji. Uspješnica sada dobiva i svoj nastavak. Mlade glumačke zvijezde i najpopularniji YouTuberi u regiji, pod redateljskom palicom JoomBoosa, pripremaju drugu sezonu koja će zaludjeti generaciju Z, ali i sve ljubitelje tinejdžerskih serija. Neki kažu da se produkcijski Teini dnevnici, mogu mjeriti s Netflixovim hitovima ‘Elite’ ili ‘The Society’, a s obzirom na sve nagrade koje je prva sezona dosad osvojila, praksa dokazuje da ove tvrdnje nisu nimalo iluzorne.

Naime, Teini dnevnici prije nekoliko su mjeseci na prestižnom međunarodnom natjecanju native oglašavanja – Native Advertising Awards – osvojili čak dvije važne nagrade. Zlato u kategoriji ‘Najbolje korištenje AFP web TV-a’ te broncu u kategoriji ‘Najbolje korištenje YouTubea’. Prva sezona Teinih dnevnika s ukupno osam epizoda dosad je skupila više od 7,3 milijuna pregleda. Najgledaniju epizodu prve sezone pogledalo je više od 441.000 genzeovaca – dok je istovremeno najgledaniju emisiju na domaćoj televiziji pogledalo čak 61% manje mladih. Podaci su to Nielsena i YouTube Analyticsa iz rujna 2020. godine.

Inovativan način integracije sponzora u sadržaj

JoomBoos zna kako prilagoditi svaki sadržaj brendu i svakom klijentu te pružiti najkvalitetniji i najbolji mogući proizvod. Odmicanje od ‚već viđenog’ sadržaja, postignuto je tako što su genzeovcima pristupili jezikom – genzeovaca. JoomBoos prati život srednjoškolke u njenim svakodnevnim zgodama i nezgodama vezanim za školu, prijatelje i ljubav. U samu seriju, na nenametljiv način, integriran je lik koji je postao dijelom glumačke postave.

Serijal skečeva ‘Ej, nisam ti rekao’ ujedno najavljuje novu sezonu serije

Potaknuti uspjesima, osvojenim nagradama te odličnim reakcijama publike, JoomBoos je ponovno prionuo na posao i tako je skovan serijal skečeva koji ujedno najavljuje i nastavak popularne serije Teini dnevnici. Serijal skečeva ‚Ej, nisam ti rekao…‘ na scenu ponovno stavlja YouTubere i poznate mlade glumce iz serije koji će nastaviti osvajati srca publike novim zgodama (i nezgodama) u svojoj školi. Poseban je naglasak ovog puta na TikToku, trenutno najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu gdje će JoomBoos objavljivati dosad neviđene snimke te ekskluzivan sadržaj sa snimanja Teinih dnevnika i dodatno pojačati interakciju s publikom.

Najprivlačnija i najjača medijska platforma za generacije Z i Alfa

JoomBoos je trenutno najjača medijska platforma za generacije Z i Alfa, s više od 43 milijuna* kontakata prosječno mjesečno na čak šest različitih platformi u Hrvatskoj i regiji, prema podacima s JoomBoosovih platformi. JoomBoos originalna produkcija je premium sadržaj za mlade ne samo u Hrvatskoj, već i mnogo šire, a čak 91 posto** pripadnika generacije Z gleda gleda sadržaje na JoomBoosu. JoomBoos je također i broj 1 medijski brend na TikToku, trenutno najhot aplikaciji za mlade u svijetu. Vođeni prijašnjim uspjesima i poučeni svime što su dosad ostvarili, iz JoomBoosa spremno koračaju ka novim pobjedama i pripremaju najbolje, najzanimljivije, najtrendy i najviralnije sadržaje.

Pratite JoomBoos i uživajte u sadržajima!

*prema izvorima: YouTube, TikTok, Facebook, Instagram, JoomBoos Videostar

**Ipsos & JoomBoos istraživanje o generaciji Z iz 2019. godine

New Report

Close