Seminar ‘Poslovna komunikacija i bonton’

Autor: Poslovni.hr , 16. studeni 2015. u 08:23
Foto: Press

Komuniciranje je krvotok svake tvrtke jer je bez kolanja informacija nemoguće odvijanje poslovanja.

Komuniciranje je krvotok svake tvrtke jer je bez kolanja informacija nemoguće odvijanje poslovanja. 

Komuniciranje je vještina/skill po kojoj se prvenstveno razlikuju uspješni djelatnici od onih manje uspješnih. ‘Prodati’ sebe, svoju ideju – najveće je umijeće. Stoga nije slučajno da su najuspješniji djelatnici svjesni da dobar dio svog uspjeha zahvaljuju svojim dobrim komunikacijskim vještinama te ih zato stalno razvijaju i njeguju. Oni drugi, manje uspješni, ne znaju što im se i zašto događa, tj. ne pridaju dovoljno važnosti vještini komuniciranja. Zato nerijetko ‘plaćaju’ cijenu gubitkom klijenata i poslova, sporijim napredovanjem u karijer…

U organizaciji Mirakul Edukacijskog centra 4. prosinca održat će se seminar 'Poslovna komunikacija i bonton', čiji je cilj polaznicima ukazati na značaj ključnih komunikacijskih vještina za poslovne ljude za unapređenje poslovanja. 

Sadržaj seminara:

Upravljanje osobnim imageom i imageom odjela, tima, tvrtke

  • Image kao komunikacija
  • Zlatna pravila dobrog imagea

Poslovna retorika

  • Komunikacija licem u lice/face to face (F2F)
  • Forme verbalnog komuniciranja: razgovori, pregovori, sastanci…

Neverbalna komunikacija

  • Govor tijela u funkciji pojačavanja, slabljenja ili obezvrjeđivanja verbalne komunikacije
  • Primjeri poželjnih i opasnih neverbalnih signala

Vještine telefoniranja

  • Izbjegavanje nesporazuma pri telefoniranju
  • Bonton telefoniranja

Pisano komuniciranje/Dopisivanje

  • Specifičnost pisanog komuniciranja
  • Zlatna pravila dobrog pisanja

Elementarni  poslovni bonton u EU

Jedinstvenosti i posebnosti suvremenog poslovnog bontona u zemljama EU/međusobni utjecaj globalizacije i nacionalnih kulturaTips & Tricks uljuđenog poslovnog komuniciranja s domaćim i stranim poslovnim partnerima

Poseban će naglasak biti stavljen na ključnim komunikacijskim vještinama neophodnim svim poslovnim ljudima koji su u komunikaciji s klijentima često prvi dojam o poduzeću/ustanovi. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku cijelog poduzeća u javnosti.

Seminar će se održati u FORUMU Zagreb, a sve dodatne informacije o seminaru možete pogledati na web stranici www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/poslovna-komunikacija-i-bonton-zagreb.

Komentirajte prvi

New Report

Close