Prvih godinu dana utjecajnog varaždinskog medija Varazdinski.hr

Autor: Objava za medije , 12. svibanj 2016. u 09:41
Foto: Press

Krajem travnja ove godine online medij Varazdinski.hr proslavio je svoj prvi rođendan. Već u vrlo kratkom vremenu po pokretanju skrenuo je na sebe ne samo pažnju žitelja varaždinskog kraja nego i nacionalno, a iz mjeseca u mjesec broj čitatelja sve više raste.

Varazdinski.hr djeluje pod sloganom "Lokalno. Bitno. Sa stavom", čime se naglašava važnost poštovanja visokih profesionalnih standarda novinarske struke, odnosno želja za promjenama u neposrednoj okolini, varaždinskoj regiji.

Nakon godine dana Varazdinski.hr stigao je na korak do brojke od sedamdeset tisuća korisnika (prema Google Analyticsu), što je odlična čitanost i jedan je od najčitanijih medija u Varaždinskoj županiji.

– Cilj smo ostvarili, ali i poprilično prestigli. Ono što veseli je da to nismo učinili jeftinim populizmom, a dokaz tome je što su najčitaniji članci na Varaždinskom.hr u ovih godinu dana bile kolumne, komentari, polemike, analize… Redakcija nije velika, ali odlično djeluje, jer je od prvog dana veliki naglasak stavljan na jednu drugačiju vrstu organizacijske klime i organizacijske kulture. To je, usuđujem se tvrditi, oslobodilo značajan kreativni potencijal – kaže glavni urednik medija Varazdinski.hr Goran Štimec, dodajući da slogan "Lokalno. Bitno. Sa stavom" treba i dalje potvrđivati i to u sve većoj mjeri.

U kombinaciji s partnerskim medijem eMedjimurje.hr koje je sa preko 200 tisuća korisnika (prema Google Analyticsu) najčitaniji lokalni medij u sjevernoj regiji, stvorena je i odlična platforma za oglašavanje, što su već prepoznali brojni oglašivači.

– Online oglašavanje svakako je sadašnjost, iz razloga što je svaki segment mjerljiv. Klijenti s kojima surađujemo ostaju s nama, a novi dolaze. Razloge možemo tražiti u tome što prilikom pokretanja kampanje definiramo realne ciljeve koje pratimo i dostupni smo te jednostavni u komunikaciji s oglašivačima. Međimurska i Varaždinska županija usko su povezane te je to bio jedan od bitnijih razloga u kreiranju marketinškog kanala koji djeluje putem medija eMedjimurje.hr i Varazdinski.hr – istaknuo je voditelj razvoja poslovanja Igor Halić.

Za prvi 'rođendan' Varazdinski.hr organizira i veliki nagradni natječaj, koja je krenula od 10. svibnja, gdje će najsretnijem čitatelju Varazdinski.hr dodijeliti televizor vrijedan 5 tisuća kuna.

Kako najavljuje ova poduzetna varaždinsko-međimurska ekipa, ovdje neće stati. Nastavit će kvalitetno raditi i u budućnosti, na radost brojnih čitatelja, ali i oglašivača.

Komentirajte prvi

New Report

Close