Office 365 vodič – smanjenje troška i vremena, povećanje uspjeha i učinkovitosti

Autor: Sponzorirani članak , 09. lipanj 2016. u 08:15
Foto: Press

Upravo su cloud usluge i servisi u modernom poslovanju ključ za postizanje idealnog omjera produktivnosti i mobilnosti, odnosno uspjeha pojedine tvrtke. Najistaknutiji paket usluga u svijetu clouda svakako je Office 365.

Istraživanja u svijetu IT-a pokazuju da se moderno poslovanje sve više temelji na cloud tehnologiji te da u skupini od 500 najuspješnijih svjetskih kompanija čak četiri od pet njih koristi neki oblik cloud servisa.

A što donosi uspjeh svakoj kompaniji? Idealan spoj produktivnosti i mobilnosti! Produktivnost se definira kao omjer proizvoda ili usluga te količina resursa potrebnih da se oni kreiraju. Mobilnost je sposobnost zaposlenika da obavljaju svoje zadatke bez obzira na lokaciju na kojoj se nalaze.

Upravo su cloud usluge i servisi u modernom poslovanju ključ za postizanje idealnog omjera produktivnosti i mobilnosti, odnosno uspjeha pojedine tvrtke. Najistaknutiji paket usluga u svijetu clouda svakako je Office 365.

Gotovo svakoj zaposlenoj osobi dobro su poznati Office alati poput Worda, Excela i Powerpointa. Štoviše, neke statistike pokazuju da mnoge tvrtke koje godinama koriste spomenute alate nisu osjetile baš nikakvo poboljšanje poslovanja koristeći ih.

No, upravo tu leži objašnjenje. Spomenute tvrtke već godinama koriste Microsoftove alate na potpuno isti način. Gotovo svi zaposlenici koriste Word, Excel, Powerpoint na potpuno isti način kao što su to činili prije pet godina, ne znajući da su se mogućnosti Officea znatno proširile i poboljšale, osobito njihovom „selidbom“ u svijet cloud computinga.

Želite li primjer koji vam je gotovo sigurno poznat? Uzmimo najpopularniji Office alat – Microsoft Word. Djelatnici neke tvrtke rade na jednom dokumentu. Kako to funkcionira? Jedan od njih napravi prvu verziju pa šalje mailom kolegama. Zatim svatko od njih doradi svoju verziju pa ih istovremeno šalju mailom natrag i vrlo brzo nitko od zaposlenika ne zna koja je verzija aktualna te jesu li unesene sve izmjene.

No u sklopu Officea 365 svi djelatnici istovremeno rade na samo jednom dokumentu koji se nalazi na Internetu (u cloudu) te je isti uvijek ažuran, pregledan i dostupan svima, bez obzira o lokaciji zaposlenika. A to nije jedina prednost ovog paketa. Tu su i brojni drugi alati, poput Skype for Business ili OneDrive, koji svakoj tvrtki daju goleme mogućnosti. No malo tko za njih zna, a još ih manje zna u potpunosti koristiti i iskoristiti.

Što nudi Metronet, Microsoftov službeni telekom partner u Hrvatskoj? Uz cjelokupnu lepezu Microsoftovih cloud usluga, Metronet svim tvrtkama koji odaberu Office 365 tijekom promotivnog razdoblja do 31. kolovoza omogućuje dva sata besplatne edukacije o najboljem načinu korištenja spomenutih alata za svoje poslovanje.

Želite li iskoristiti ovu priliku i unaprijediti svoje poslovanje na jednak način kako je to učinila većina najuspješnijih svjetskih tvrtki? Nazovite 0800 82 28 ili posjetite www.metronet.hr/office365 i već danas počnite koristiti Office 365 te se uvjerite u sve prednosti koje vam pruža.

New Report

Close