MSC Cruises danas je isporukom četvrtog obnovljenog broda zaključio “Renesansni program” koji će kompaniji pružiti podršku pri ulasku na nova tržišta te jačanju liderske pozicije na postojećim.
Kao i prethodni brodovi, MSC Lirica obogaćena je brojnim sadržajima koji će pridonijeti jedinstvenom doživljaju krstarenja: sadržaj i usluge za obitelji uz 5 odvojenih klubova za mlade goste do 17 godina od kojih su 2 dizajnirana i opremljena od strane poznatih marki Chicco® i LEGO®, fleksibilnije mogućnosti objedovanja uz buffet restoran otvoren 20 sati dnevno, 20-satni program dnevnih i večernjih aktivnosti, žive muzike i plesa, bogatija wellness ponuda MSC Aurea Spa centra, veći broj balkonskih kabina i još mnogo toga.
Gianni Onorato, izvršni direktor MSC Cruises-a, napomenuo je kako je MSC Lirica dodatno prilagođena kineskom tržištu koje će opsluživati od svibnja 2016. godine. Primjerice, na brodu će se po prvi puta naći usluga Ambasadora krstarenja, industrijski vodeći broj osoblja koje govori mandarinski jezik (do 80%) te nova gastronomska ponuda uključujući profinjenu azijsku i internacionalnu kuhinju.
Na samom kraju novinarske konferencije dodao je: „Renesansa je tek prvi stup MSC-ove druge faze rasta, dok su sedam brodova nove generacije, koji bi trebali biti dostavljeni između 2017. i 2022. godine, drugi. Po završetku ovog plana rasta vrijednog 5 milijardi eura, kapacitet flote će se udvostručiti te će 3,4 milijuna putnika godišnje moći svoj odmor provesti na brodovima MSC Cruises-a.“
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu