Rekao bih da je zaključak 2020. – godine brojnih neočekivanih, a pritom ne baš ugodnih iznenađenja: iz svega smo izašli jači.
Datalab HR je i u ovom izazovnom periodu zadržao stabilnost poslovanja. Pritom smo čak uspjeli ostvariti i značajan rast.
Podsjećam, naš moto je „Promijenite podatke u dobit“, a svojom smo ekspertizom te efikasnom i uvijek dostupnom podrškom tijekom 2020. još jednom opravdali status vodećeg proizvođača poslovnog softvera u Jugoistočnoj Europi.
Iskustva protekle godine pokazala su – što smo već i znali – da je investicija u dobar ERP jedino što danas istovremeno povećava efikasnost tvrtke i smanjuje troškove poslovanja te u konačnici uvijek rezultira dodanom vrijednosti za sve. Najbolji primjer za to je nedavni period lockdowna tijekom kojega smo i mi i korisnici PANTHEON-a nastavili neprekinuto i neometano raditi.
3A model poslovanja za uspjeh
Naglasio bih kako se dobitnom strategijom pokazao prijelaz na 3A poslovanje: Anytime, Anywhere, Any Device, za što je naš ERP već odavno spreman. Uz poslovno-informacijski sustav PANTHEON i našu podršku, našim je korisnicima u kratkom vremenu postalo evidentno kako digitalizacijom poslovanja, čak i u kriznim i neočekivanim situacijama, mogu monetizirati svoje podatke i stvarati dobit. Uspjeh DATALAB-a se temelji na jakoj tržišnoj poziciji, razumijevanju poslovnog okruženja, fokusiranom planiranju i provjerenom brendu. Naša strategija nije samo stjecanje novih korisnika, već i posebna pažnja te proširivanje spektra usluga koje nudimo našim postojećim klijentima.
Naše visoke kompetencije i izvrsne referencije čine nas konkurentnima na regionalnoj razini. Broj naših novih usluga konstantno raste, one postaju sve popularnije, pritom čak i nadmašujući naša očekivanja.
Kontinuirana edukacija
Ali, bez rasta nema ni uspjeha. Zato svoje korisnike, kojima pružamo prilagodljiv i moćan softver, konstantno educiramo o tome kako tehnološka rješenja mogu pokrenuti i unaprijediti poslovanje, otvoriti nove prilike i stvoriti bolje poslovne rezultate.
U 2021. najvažnija će područja našeg rada i nadalje biti koncept korištenja informacijskih i komunikacijskih tehnologija u cilju digitalizacije cjelokupnih poslovnih procesa u svim njihovim fazama – od efikasnog marketinga, pametne prodaje, optimizacije radnih procesa i e-dokumentacije, pa sve do povećanja vrijednosti te rješavanja izazova koje donosi ePoslovanje i njime povezano smanjenje troškova
Na kraju, u 2021. želim nam svima osobni i tržišni uspjeh, ostvarenje željenog rasta i hrabre iskorake prema novim prilikama. Ali prije svega, što prije povratak na „staro normalno“!