Nova kreativna platforma Real grupe za Zagrebačku banku

Autor: Sponzorirani članak , 29. listopad 2015. u 09:12
Foto: Real grupa

Kreativni tim Real grupe dobio je zadatak osigurati Zagrebačkoj banci kompletnu kreativnu i medijsku podršku za lansiranje kampanje za gotovinske kredite.

Zagrebačka banka, kao članica UniCredit Grupe, već godinama je vodeća banka u Hrvatskoj i jedna je od vodećih banaka u srednjoj i istočnoj Europi. Povjerenje Zagrebačke banke ove godine na natječaju za izradu kampanje osvojila je agencija za tržišno komuniciranje Real grupa.

Kreativni tim Real grupe dobio je zadatak osigurati Zagrebačkoj banci kompletnu kreativnu i medijsku podršku za lansiranje kampanje za gotovinske kredite. Izazov ove kampanje je bio implementirati po prvi put novu kreativnu platformu po novim standardima definiranim za sve članice UniCredit Grupe. Agencija Real grupa prva je u Europi napravila takvu kampanju po novim standardima i na predstavljanju u UniCredit Grupi u Milanu dočekana je s oduševljenjem. Pod vodstvom kreativnog direktora Mara Pitarevića rodila se ideja o stvaranju dvije priče kroz koje se komunicira glavna poruka kampanje.

„Sloboda i mir dva su osjećaja koja suvremenom čovjeku jako nedostaju. Ti osjećaji se ne mogu kupiti, ali ih možemo doživjeti ispunjavanjem svojih želja. Kreirali smo dvije priče i kroz kampanju žena i muškarac pričaju svoje iskustvo stvaranja osjećaja mira i slobode koji su nadomak ruke i podižu kvalitetu života. Ključna riječ kampanje je riječ „SADA”. U srži kampanje za gotovinske kredite je upravo poruka da je SADA vrijeme kada možete imati ono što ste već dugo željeli.” – izjavio je Maro Pitarević.

Za suradnike u kreativnom dijelu realizacije kampanje odabrani su nagrađivani hrvatski umjetnici i stručnjaci – redatelj Bruno Anković, producentica Suzana Pandek, kompozitor Hrvoje Štefotić i fotograf Tomislav Može, a snimanje se odvijalo na Zavižanu i u Zagrebu.

Real grupa ponosna je na još jednog novog klijenta u bogatom portfoliju klijenata iz raznih industrija. Jedna od najvećih hrvatskih agencija za tržišno komuniciranje broji više od 50 stalno zaposlenih profesionalaca koji rade na čak pet različitih tržišta. Partnerski odnos s klijentima i suživot kroz sve izazove na tržištu, potpuno razumijevanje poslovanja i dinamičnosti svake od industrija klijenata, bitne su karakteristike Real grupe. Uz dugogodišnje iskustvo u izradi razvojnih, medijskih, kreativnih, marketinških i komunikacijskih strategija, Real grupa je „full service“ agencija koja svakom klijentu pruža integriranu uslugu tržišnog komuniciranja kako bi postigli zacrtane ciljeve i uspjeh svakom novom kampanjom.

New Report

Close