Nikad lakše do sredstava iz Europske unije

Autor: Poslovni.hr , 10. ožujak 2016. u 11:47
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL

Stručni tim Tetide čine zaposlenici koji imaju 18 godina iskustva u projektnom vođenju, 10 godina iskustva u pridobivanju sredstava iz strukturnih fondova EU i 22 godina iskustva u postavljanju profesionalnih prodajnih i proizvodnih sistema.

Tvrtka Tetida d.o.o. bavi se konzultantskim uslugama s fokusom na apliciranje za sredstva iz fondova EU, podizanje razine učinkovitosti i projektno vođenje. Stručni tim Tetide čine zaposlenici koji imaju 18 godina iskustva u projektnom vođenju, 10 godina iskustva u pridobivanju sredstava iz strukturnih fondova EU i 22 godina iskustva u postavljanju profesionalnih prodajnih i proizvodnih sistema. Sukladno tome svakom klijentu pristupaju individualno. Pomažu mu definirati ciljeve, a onda u skladu s tim pronalaze natječaje, javne pozive, fondove i partnere za njegovo ostvarivanje. Već se u prvoj analizi poslovanja kristaliziraju mogući smjerovi razvoja. Tvrtka Tetida d.o.o specijalizirala se za područje regionalnog i ruralnog razvoja, osnivanje i financiranje klastera, te pomoći malim i srednjim poduzetnicima koji se sami ne snalaze baš najbolje u moru europskih propisa. S obzirom na razne novitete u hrvatskom poduzetništvu, porazgovarali smo s direktorom tvrtke Simonom Ferjucom o daljnjim projektima njegove kompanije.

Predstavite se, koju poslovnu funkciju obnašate i kako dugo?

Po struci sam diplomirani ekonomist. Godinama sam radio u tvrtkama poput AIP Consaltinga, Merkur osiguranja, Tikopro. Danas sam direktor tvrtke Tetida d.o.o., a osobno sam najviše uključen u prvi dio savjetovanja koji obuhvaća analizu trenutačnog stanja kod svakog pojedinačnog klijenta te traženje okidača za pokretanje gospodarskih projekata. Povezivanje i osnivanje klastera, te izrada njihovih poslovnih planova mi je osobno najdraža jer omogućava da budete stručni i kreativni u isto vrijeme.

Što za Vas znači činjenica da je Vaše poduzeće postalo nositeljem Certifikata bonitetne izvrsnosti za ovu godinu?

Meni, ali i svim zaposlenima pa i suradnicima u Tetidi to znači neopisivo puno. U okruženje krize i nimalo jednostavnih uvjeta poslovanja bonitet izvrsnosti je dokaz da su svi naši napori bili u dobrom smjeru. Znamo da je to jedan od najvažnijih europskih standarda kojim se definira poslovanje, a on još više znači našim klijentima. Tržište konzultantskih usluga je bez milosti, a certifikat pomaže onima koji nas trebaju da se lakše odluče za suradnju. Moram priznati da je to jedan od dobrih načina da podignete svoju dodatnu vrijednost u poslovnom okruženju. Certifikat ima posebno mjesto i u našoj kancelariji i stalno nas podsjeća da moramo biti u vrhu usluge.

Kako dolazite do novih kupaca i poslovnih partnera, te kakve su reakcije na činjenicu da posjedujete Certifikat bonitetne izvrsnosti?

Danas imamo više nego odličan sustav mailinga te poseban softverski program za interno komuniciranje koji uvelike povećava učinkovitost. Osim toga dobro nam je posjećena i web stranica www. tetida.eu, ali najviše volimo osobni kontakt te sudjelovanje na konferencija, a panelima, sajmovima i poslovnim okupljanjima. Mislim da smo jedna od rijetkih tvrtki koja osnovna predavanje i prezentacije o mogućnostima EU fondova ne naplaćuje dodatno. Hrvatska je veliki potencijal, ali treba se približiti i ljudima izvan Zagreba koji imaju viziju svojeg razvoja. Sretni smo jer nismo koncentrirani samo na metropolu i jer nam je klijent u Gradecu, Korčuli ili Lukaču jednako bitan kao i onaj u Splitu ili Zagrebu.

Čime smatrate da ste zavrijedili poštovanje svojih klijenata i partnera?

Mislim da se radi u osnovi o dvije temeljne stvari: sveobuhvatnost usluge i iskrenost u odnosu. Svojim klijentima često moramo ukazati i na moguće opasnosti u projektima ili bolja rješenja koja su ostvariva. Jer jedino što je nužno je da poduzetnik, općina ili vlasnik OPG-a imaju definiranu viziju dugoročnog razvoja. Uz pomoć u osmišljavanju detalja projekta, izboru natječaja, apliciranju i zatvaranju financijske konstrukcije od nedavno s partnerima iz Slovenije i Italije pomaže i kod pronalažena partnera na projektima. S klijentima smo maksimalno iskreni i odmah na početku ih upoznajemo i s njihovom ulogom koja je zaista velika. Činjenica je da vam za ozbiljnu pripremu projekata treba od par mjeseci do godinu dana i da to ne znači da niste dovoljno brzi. Europa ima svoja pravila, a ona u načelu znače preciznost i dosljednost. To je ono na čemu gradimo naš odnos.

Što biste istaknuli kao Vaš najveći poslovni uspjeh?

Puno je projekata koje smo radili. Ponosni smo posebno na pokretanje klastera Sinjske alke. Razvili smo klaster po poslovnom modelu triple helix. Ciljevi takvih klastera su konkurentan i održiv turistički sektor, restrukturiranje svih oblika turizma u smjeru visoko dohodovnih proizvoda, stvaranje boljih uvjeta poslovanja i potpore malim i srednjim poduzetnicima, jačanje lokalne zajednice kao pokretača razvoja i zaustavljanje raseljavanja (pogotovo Dalmatinske zagore). To sve dovodi do poboljšanja kvalitete života u ruralnom prostoru. Jačanjem samog brenda (u ovom slučaju konkretno brenda Sinjske alke) želimo ga učiniti prepoznatljivim i na međunarodnom tržištu. Tako možemo generirati profit kroz sam sportski događaj, ali i kroz različite prateće aktivnosti koje svake godine rastu. Otvoren je prostor i za okrupnjivanje pružatelja usluga turizma, ali i za povezivanje poduzetnika, znanstvenih institucija i lokalne zajednice. Želja nam je da Sinjska alka živi svih 365 dana u godini i to kroz partnerstva u cijeloj Europi.

Uključeni smo i u rad Mreže za održivi razvoja Hrvatske. Obzirom da je jedan od projekta Mreže tek na začetku ne mogu puno pričati, ali cilj će biti okrupniti ponudu OPG-a i potražiti ozbiljan plasman na svjetskom tržištu. Hrvatska je ekološki raj i to doista vjerujem. Zato ćemo učiniti sve da upravo organski, kvalitetni proizvodi dođu na stol najprestižnijih europskih tržnica, lanaca i restorana. Jer oni to zaslužuju.

Komentirajte prvi

New Report

Close