Sve je veći broj oglasa za posao putem kojih se traže stručnjaci za digitalni marketing. To i ne čudi obzirom da su društvene mreže postale važan i nezaobilazan kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavlja pitanje treba li nastupiti na društvenim mrežama, već razmišlja kako to najbolje napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.
Tvrtka Mirakul prije četiri godine prva je u Hrvatskoj pokrenula specijaliziran edukacijski program namijenjen upravo marketingu i prodaji na društvenim mrežama. Do sada je veliki broj polaznika prepoznao važnost kontinuirane edukacije i praćenja najnovijih tržišnih trendova vezanih uz kvalitetnu komunikaciju na društvenim mrežama.
18. svibnja Mirakul Edukacijski centar kreće s novom, desetom generacijom polaznika Community manager Akademije, programa specijaliziranog za rad na društvenim mrežama, koji će objasniti sve zakonitosti koje vladaju na ovim platformama, a otkrivanjem tajni zanata polaznici će moći maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da samostalno obavljaju te zadatke ili da će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.
Program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 48 nastavnih sati, a predavanja počinju 18. svibnja i traju do 30. lipnja 2017. godine.
Pregled modula:
MODUL 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama (18. – 19. svibnja 2017.)
MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama (8. – 9. lipnja 2017.)
MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža (29. – 30. lipnja 2017.)
Voditeljica programa: Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prve specijalizirane community i content management agencije u Hrvatskoj
U sklopu programa provoditi će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama, koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima.
Polaznici će naučiti osmišljavati, aktivirati i optimizirati Facebook oglas kao najučinkovitiji način kreiranja zajednice fanova. Naučit će koristiti i statističke podatke koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice, te naučiti na koji se način i kojim mehanizmima provode nagradne igre i natječaji, kao i sva pravila koja pritom treba poštivati.
Posebna pažnja posvetit će se sadržaju koji se objavljuje na društveno-mrežnim profilima, a koji je ključan element u dugoročnom uspjehu strategije i kreiranju zadovoljne zajednice, one koja komunicira s brandom i postaje njegov konzument.
Seminari i radionice održat će se u Plaza Event Centru, Slavonska avenija 6, Zagreb, a upisi traju do 16. svibnja. Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/akademija/community-manager-akademija.