Mirakul Edukacijski centar nastavlja s organizacijom i pripremom poslovne edukcije za lipanj.
Teme koje će se provesti pokrivaju ključna područja poslovanja (menadžment, financije, prodaju, marketing, HR), a svi seminari omogućuju polaznicima trenutačnu primjenu stečenih znanja, zahvaljujući brojnim praktičnim i aktualnim primjerima.
Pregled specijalističkih seminara za lipanj
Kako izraditi CBA analizu (analizu koristi i troškova) (7. i 8. lipnja)
Osnovni cilj seminara jest upoznati polaznike s metodološkim okvirima, sadržajnim sastavnicama te s procesom izrade analize koristi i troškova, kao ključnog dokumenta na temelju kojega Europska komisija vrednuje prihvatljivost projekata i donosi odluke o njihovu sufinanciranju sredstvima Kohezijskog i strukturnih fondova EU.
Predavač: Hrvoje Domjanić
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Upravljanje projektima po PMI metodi (8. i 9. lipnja)
Polaznici će se upoznati s fazama životnoga ciklusa projekata te osnovnim procesnim grupama upravljanja projektima (procesi pokretanja, planiranja, izvršenja, kontrole te zatvaranja projekta). Također, kroz ovaj će seminar polaznici imati priliku upoznati se s pojedinim specifičnim znanjima upravljanja projektima prema vodiču PMBOK, kao što su upravljanje vremenom, troškovima, integracijom, opsegom, kvalitetom, ljudskim resursima, dionicima, nabavom za potrebe projekta, komunikacijama i projektnim rizicima. Seminar se sastoji od teorijskoga i praktičnog dijela. Praktična nastava izvodit će se kroz tematske radionice i vježbe u grupama.
Predavačica: mr.sc. Petra Gracin, MBA, PMP
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Strategija nastupa na društvenim mrežama (8. i 9. lipnja)
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima. Nadalje, znat će odrediti one na kojima će nastupiti i izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili brenda na tim društvenim mrežama te prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.
Predavačice: Ana Penović, Danela Žagar
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Google AdWords-osnovni modul (8. lipnja)
Naučit ćete kako planirati i kreirati uspješnu AdWords kampanju, odabrati budžet i formate ovisno o ciljevima, te kako mjeriti uspješnost putem alata Google Analytics. Naglasak seminara je na praktičnim primjerima iz prakse, popraćenim konkretnim savjetima iz bogatog iskustva predavača.
Predavač: Vice Božić
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Mini MBA–Executive leadership Decision Making and Strategic Planning (9. lipnja)
Naglašavajući važnost dugoročnoga strateškog donošenja odluka, seminar je osmišljen s ciljem poboljšanja sposobnosti menadžera i njihova kritičkog razmišljanja. Seminar omogućava svim sudionicima razmjenu mišljenja i iskustava s vrhunskim liderima regije, kao i s kolegama koji posjeduju različita poslovna iskustva. Pri tome će polaznici naučiti kako smanjiti nesigurnost, povećati stabilnost i resurse te smanjiti utjecaj konkurencije. Polaznici će razumjeti kako teče proces donošenja odluke od samog početka do kraja i pri tome prepoznati faktore koji sprječavaju dobre odluke.
Predavači: dr.sc. Jasminka Samardžija, mr. sc. Zoran Uranjek, dipl.ing.
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Kontroling – izvor ključnih financijskih informacija za uspješno odlučivanje (14. lipnja)
Cilj predavanja je definirati sve potrebne informacije koje oslikavaju stanje i kretanje poslovanja tvrtke, naučiti prepoznati bitne pokazatelje koji reprezentativno opisuju situaciju u tvrtki i krizne točke kao sigurne znakove upozorenja dolazeće poslovne krize, te razumjeti odnos interne i eksterne revizije te kontrolinga. Zadatak je dati naglasak na uočavanje velikih problema dok su još mali, te definirati pitanja na koja Uprava treba dati odgovor.
Predavačica: mr.sc. Jasmina Očko
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Kontroling prodaje i ključnih kupaca (28. lipnja)
Na praktičnim primjerima cilj je pokazati što je prodajnom osoblju važno razumjeti i prihvatiti iz područja kontrolinga kao neophodno znanje bez kojeg tvrtka gubi stvorenu vrijednost. Kontroling u prodaji jedan je od najkorištenijih i najrazvijenijih segmenata kontrolinga, te stoga danas raspolažemo prilično jakim modelima analize i segmentiranja kupaca, asortimana, tržišnih niša. Zadatak kontrolinga u prodaji je pomoći svakoj tvrtki pronaći svoj optimalan model za upravljanje vrijednostima u prodaji, te da uz minimalne troškove postigne što bolje rezultate.
Predavačica: mr.sc. Jasmina Očko
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Napredno korištenje društvenih mreža (29. i 30. lipnja)
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili brenda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.
Predavačice: Ana Penović, Danela Žagar
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Google AdWords – napredni modul (30. lipnja)
Ako već koristite Google AdWords oglašavanje, te želite optimizirati i unaprijediti vaše kampanje, onda je ovo seminar za vas. Naučit ćete kako iskoristiti napredne mogućnosti AdWords sustava, optimizirati kampanje i odredišne stranice, te koristiti alate kao što su AdWords Editor i Centar upravljanih računa (MCC). Naglasak seminara je na praktičnim primjerima iz prakse, popraćenim konkretnim savjetima iz bogatog iskustva predavača.
Predavač: Vice Božić
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Transformacija kompanije – reorganizacija i programi restrukturiranja (30. lipnja)
Cilj seminara je naglasiti stratešku ulogu HR-a u procesima upravlja kompanijom, a posebice u kriznim vremenima. Polaznici bi kroz konkretne poslovne slučajeve trebali naučiti prepoznati osnovne aspekte upravljanja tvrtkom te uloga HR u njima, te bi, nadalje, trebali detaljno proučiti koji su procesi unutar HR-a ključni za kvalitetno upravljanje tvrtkom u kriznim vremenima. Seminar će također kroz praktična iskustva približiti polaznicima metode optimizacije, kao i mjerenja produktivnosti te model njezina povećanja unutar poslovnih subjekta. Detaljnije će se obraditi procesi reorganizacija, programa zbrinjavanja viška zaposlenika te proces promjene organizacijske kulture, a sve kao dio sveobuhvatnog procesa transformacije kompanije.
Predavač: Igor Kovač
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Mini MBA – Finance for Executives (30. lipnja)
Seminar je namijenjen nefinancijskim rukovoditeljima, uključujući generalne menadžere, višim funkcijskim menadžerima malih i srednjih tvrtki, članovima uprave, direktorima i menadžerima na području trgovine i prodaje, marketinga, proizvodnje, logistike i istraživanja te razvoja unutar srednjih i velikih tvrtki te svima ostalima koji žele bolje razumjeti financijski utjecaj poslovnih odluka.
Predavač: Alen Premužak MBA
Više o seminaru možete pronaći ovdje.
Sve dodatne informacije o seminarima i programima, predavačima i uvjetima upisa dostupne su na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/najava-edukacijskih-programa