Na Combis konferenciji jedan od najpoznatijih i najboljih švedskih predavača

Autor: Poslovni.hr , 11. rujan 2015. u 11:19
Foto: PR

Krovna tema ovogodišnje, devete po redu Combis konferencije je ‘Osjeti digitalno. Živi digitalno’.

"Najgora stvar za kreativnost je prevelika samouvjerenost – kreativni ljudi uvijek sumnjaju u svoje ideje upravo zato što znaju da tamo negdje čeka još neka bolja ideja", kaže vodeći govornik poslovne kreativnosti Fredrik Härén, koji će održati plenarno predavanje na devetoj Combis konferenciji.

Combis konferencija, jedna od najvećih hrvatskih tehnoloških konferencija, koja se održava 24. i 25. rujna u Šibeniku, prvog će dana ugostiti jednog od najboljih švedskih predavača Fredrika Häréna. 

Krovna tema ovogodišnje, devete po redu Combis konferencije je 'Osjeti digitalno. Živi digitalno', a Fredrik Härén će održat plenarno predavanje 'Svijet brzih promjena' na kojem će govoriti o sve snažnijoj potrebi da precizno vidimo, razumijemo i reagiramo na promjene u poslovanju. 

Härén je autor i govornik poslovne kreativnosti, promjene i globalnog poslovanja. Održao je više od 1500 predavanja u više od 60 zemalja. Autor je devet knjiga, uključujući 'The Idea Book', koja je uvrštena u publikaciju "100 najboljih poslovnih knjiga svih vremena".

Danas je kreativnost ključna upravo stoga što se svijet vrlo brzo mijenja, a biti kreativan znači iskoristiti prednosti tih promjena. Nažalost, prema Fredriku Härénu mnoge tvrtke rade vrlo malo na kreativnosti njihovih zaposlenika te je njegov generalni savjet tvrtkama da osiguraju kreativno okruženje za zaposlenike kroz fokus na stvaranje kulture unutar koje se ljudi osjećaju ohrabreni provoditi svoje ideje.

Loše ideje mogu prerasti u dobre

"Ne sviđa mi se kada ljudi na ideje gledaju izdvojeno. Pogledate li bilo koji uspješan projekt ili uslugu, vidjet ćete da se zapravo sastoji od niza manjih ideja (i možda jedne velike). Da biste postigli veliki uspjeh morate imati puno dobrih ideja, a da biste došli do puno dobrih ideja, morate imati i pokoju lošu. Isto tako, sjajne ideje mogu nastati i od 'loših' kao i od 'dobrih' ideja. Razlika između stvarno kreativne osobe i prosječno kreativne osobe je da stvarno kreativna osoba konstantno nastoji pronaći načine da dobre ideje napravi još boljima", tvrdi Härén.

Kao glavne neprijatelje kreativnosti ističe preveliko samopouzdanje i samozadovoljstvo, tvrdoglavost, manjak inspiracije, apatiju i mnoge druge, dok za birokraciju voli reći kako je suprotnost kreativnosti – jer se stvaraju pravila koja na koncu budu sama sebi svrhom. 

Katkad i upornost može biti kontraproduktivna, ako vas „zatvara“ za nove ideje. Najgora stvar za kreativnost je pak prevelika samouvjerenost – kreativni ljudi uvijek sumnjaju u svoje ideje upravo zato što znaju da tamo negdje čeka još neka bolja ideja. Ali, onda opet, katkad morate biti uporni u situacijama kada nitko osim vas ne vjeruje u neku dobru ideju.“ –  

Koncept kolektivne inspiracije

Komentirajući svoje gostovanje na Combis konferenciji, Härén je izjavio: "Možda će zvučati pretenciozno, no ja uistinu mislim da je malo stvari toliko moćno kao kada se velika grupa ljudi nađe zajedno kako bi saznali nove stvari odnosno naučili nešto novo. Vjerujem u koncept kolektivne inspiracije, pretpostavljam da sam upravo iz tog razloga i govornik sad već više od 20 godina. To očekujem i od sudionika Combis konferencije, da budu znatiželjni, pozitivni i spremni razmišljati na nov način.“ 

Uz službeni dio konferencije, Combis i ove godine najavljuje mnoštvo prilika za razmjenu stručnih znanja i iskustava u neformalnom ozračju uz nezaobilazni zabavni dio konferencije.

Tražite dobru poslovnu ideju? Želite potaknuti svoju kreativnost? Biti ukorak s trendovima? Dođite na Combis konferenciju. Prijavite se na http://www.combis.hr/konferencija i rezervirajte svoje mjesto za uspjeh.

Pratite Combis konferenciju na društvenim mrežama – posjetite Combisovu Facebook stranicu

Twitter profil na @Combis_hr ili Combis na LinkedIn mreži.

Komentirajte prvi

New Report

Close