Brze promjene su postale nezaobilazna pojava u poslovanju, a način na koji se nosimo sa sveprisutnim promjenama – na tržištu, u regulativi, u tehnologiji i ljudima izravno utječe na naš uspjeh u poslu, ali i na osobni doživljaj nas kao zaposlenika ili voditelja.
Općenito digitalna transformacija u poslovnom svijetu postaje imperativ.
Specijalistički seminar na temu digitalne transformacije u ekonomiji dijeljenja stavlja naglasak na analizu različitih online platformi koje omogućuju različite vidove poslovne suradnje i prisutnost pojedinaca i kompanija na globalnoj razini. Cilj seminara Digitalna transformacija u ekonomiji dijeljenja jest pobliže upoznati polaznike s digitalnim platformama u ekonomiji dijeljenja koje predstavljaju dvostrane mreže te omogućuju transakcije između pojedinaca i kompanija koje pružaju i koriste različite usluge. Takve se platforme mogu koristiti za širok spektar usluga, od iznajmljivanja smještaja i dijeljenja automobila do malih kućanskih poslova te predstavljaju primjer digitalne transformacije u ekonomiji dijeljenja.
Decentralizaciji u poslovanju doprinijela je pojava moderne otvorene distribuirane tehnologije koja učinkovito, trajno i neporecivo bilježi transakcije između dviju strana. U pitanju je blockchain koji doprinosi promjeni dosadašnjeg poimanja, a osobito onog koji smo najviše percipirali kao centralizirani sustav – bankarskog sustava s bankom kao validatorom transakcija. Specijalistički seminar Blockchain u poslovnim primjenama stavlja naglasak na analizu različitih algoritama za postizanje konsenzusa u toj novonastaloj distribuiranoj mreži.
Otvoreni izvori, u kombinaciji s ostalim načinima prikupljanja podataka, omogućuju regruterima bolji, brži i kvalitetniji uvid u područja ljudskih potencijala te pouzdanije informacije i analize temeljem kojih se donose odluke o zapošljavanju ili možda prekidima suradnje. Open Source Intelligence (OSINT) tehnike koriste se u obavještajnom dijelu tehnologije te u kombinaciji s korištenjem Deep i Dark Weba, kao i ostalim načinima prikupljanja podataka, recruiterima bolji, brži i kvalitetniji uvid u područja ljudskih potencijala te pouzdanije informacije i analize temeljem kojih se donose odluke o zapošljavanju ili možda prekidima suradnje. Stoga je pohađanje seminara Online pretraživanje za HR odjel – digitalni trag zaposlenika isplativo ulaganje u znanja i vještine kroz ovo područje kibernetičkog svijeta.
Agilnost i digitalna transformacija sve su traženiji i naglašeniji u svim područjima poslovanja. U suvremenom poslovnom svijetu očekuje se prilagodljivost i brzina u promjenama pa se to, dakako, odražava i na svijet marketinga gdje je digitalni marketing područje u kojem se tehnike razvijaju kontinuirano, napreduju brzo i od korisnika zahtijevaju sustavno praćenje i posvećenost usavršavanju vještina i znanja.
Svi aktivni korisnici Google Ads platofrme i Google Analytics alata u stalnoj su potrazi za primjerima i praksom kako bi poboljšali svoje rezultate. Mirakulov napredni program Google Ads Masterclass prvi je u Hrvatskoj takve vrste, a svim će polaznicima tijekom interaktivnih vježbi pružiti konkretne savjete za kampanje koje vode.
Pozitivna psihologija je grana psihologije koja je bavi time kako pojedinci, društva i organizacije mogu optimalno funkcionirati i napredovati. Kada je primijenjena na rad organizacije, pomaže menadžerima i voditeljima da uspješnije vode timove, lakše razumiju i motiviraju svoje zaposlenike i ostvare ciljeve. Najveća prednost primjene pozitivne psihologije je što omogućava i uspješne poslovne rezultate kao i zadovoljstvo zaposlenika, odnosno win-win situaciju za sve sudionike, a sasvim je sigurno da svaki poslodavac želi motivirane zaposlenike koji su usmjereni na rast i učenje na osobnoj razini koja samim time doprinosi razvoju organizacije.
Više o primjeni strategija iz domene rada s ljudima i primjeni pozitivne psihologije saznajte tijekom seminara Izgradnja growth mindseta i intrinzične motivacije kroz SDT (Self-determination theory).
Elemente ključne za uspješno vođenje projekata, a koji podrazumijevaju poznavanje pravog pristupa za izbjegavanje pogrešaka i tehnike za uspješan početak, praćenje i završetak projekta naučit ćete u sklopu seminara Izgradnja vještina uspješnog projektnog menadžera – influencing, komunikacija i pozitivna psihologija.
Promjene su postale ne samo česta pojava u poslovanju, nego i nezaobilazna činjenica. Način na koji se nosimo sa sveprisutnim promjenama – na tržištu, u regulativi, u tehnologiji i ljudima izravno utječe na naš uspjeh u poslu, ali i na osobni doživljaj nas kao zaposlenika ili voditelja. Upravljanje promjenama jedno je od kompleksnijih i izazovnijih područja, počevši od psihologije ljudi pa do osiguravanja da uvedena promjena stvarno zaživi.
Srećom, vještina upravljanja promjenama, koja se počinje smatrati i jednom od temeljnih za uspješno poslovanje, brzo se može svladati. Seminar Change management namijenjen je menadžerima i voditeljima, ali i svima koji žele steći znanje o upravljanju promjenama na razini upravljanja ljudima, ali i procesima i zadacima.
Osim njegovanja i praćenja odnosa, razvoja i promjena unutar organizacije, za uspješno poslovanje ključan je i odnos s klijentima. U sklopu seminara Service excellence – izgradnja standarda izvrsnosti u pružanju usluge polaznicima se omogućuje da nauče kako postići razumijevanje elemenata izvrsne usluge i osvijestiti specifičnost uloge raznih zaposlenika tvrtke u postizanju rezultata. Praktičnim se vježbama polaznici upoznaju s najboljim praksama u izvrsnosti usluge, stječu osnove razumijevanja psihologije uspostave odnosa te dobivaju konkretne ideje za primjenu u praksi.
Osim novih seminara koji prate globalne poslovne trendove, sva ključna područja poslovanja pokrivena su naprednim specijalističkim modularnim programima u sklopu Mirakul Akademije. U tijeku su upisi na sve programe, a za rane prijave odobrene su posebne promotivne cijene.
MIRAKUL AKADEMIJE
Project management Akademija, 5. ožujka – 7. svibnja 2020.
HR Akademija, 13. ožujka – 16. lipnja 2020.
Financijska Akademija, 2. travnja – 19. lipnja 2020.
Mini MBA Management skills, 17. travnja – 15. svibnja 2020.
Mini MBA – Premium management skills, 15. svibnja – 18. lipnja 2020.
Prodajna Akademija, 27. ožujka – 28. svibnja 2020.
Internet marketing Akademija, 20. ožujka – 18. lipnja 2020.
Specijalist za marketing na društvenim mrežama, 23. travnja – 29. svibnja 2020.
Mini MBA – Executive leadership
VIP Management Program – Influence, Power and Personal Branding for Leaders
Performance coaching for managers
Stress management coaching
Sales Excellence Training
Dodatne informacije o Akademijama i predavačima možete pogledati na web stranicama www.mirakul.hr/akademija ili poslati upit na edukacija@mirakul.hr
Pregled svih seminara u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra možete pronaći na linku.