Media net, agencija specijalizirana za analize medijskog sadržaja i evaluaciju komunikacije, osnovana je 1996. godine kao prva takva na teritoriju jugoistočne Europe. U posljednjih su 20 godina kontinuirano rasli što potvrđuje i upis u Zlatnu knjigu hrvatskih poduzetnika čak sedam godina za redom, od 2008. do 2015. godine. Na službenim stranicama tvrtke stoji jedno vrlo jednostavno poslovno načelo: 'U svijetu u kojemu posjedovanje informacija predstavlja temelj poslovanja, a njeno razumijevanje uspjeh, uistinu je pravo umijeće prikupiti znanje iz dostupnih informacija ne zaboravljajući uzeti u obzir niti jedan relevantan izvor'. Stoga ih se s pravom može nazvati tržišnim i tehnološkim liderima unutar sektora, a bilježe i suradnju s velikom bazom poslovnih subjekata koji se u kreiranju vlastite medijske komunikacije oslanjaju na izvještaje, istraživanja i analize Media neta.
U segmentu istraživanja tržišta, Media net je svoju poziciju osigurao zahvaljujući iskustvu provođenja različitih projekata terenskih istraživanja za potrebe raznih klijenata iz gospodarstva, bankarstva i financija, medija, izdavaštva, prehrane i industrije pića, kulture i obrazovanja, automobilske industrije, prometa i javnog prijevoza, tekstile i modne industrije, nafte i kemijske industrije. Također, nude i uslugu monitoringa oglašavanja tiče, odnosno Media net svojim klijentima olakšava kreiranje originalnih i maštovitih slogana, vizualnih rješenja i kampanje u cjelini, tako što za njih generira podatke o aktivnostima zakupa oglasnog prostora konkurentskih tvrtki, kao i realizaciju media plana samog klijenta.
„Jedina smo regionalna punopravna članica AMEC-a, Međunarodnog udruženja agencija za evaluaciju komunikacije sa sjedištem u Londonu. Niz godina smo bili i organizatori međunarodnog znanstvenog skupa Društvo i tehnologija, u razdoblju od 2006. do 2014.godine. Stabilno poslujemo u dinamičnom tržišnom okruženju i danas smo vlasnički povezani s jednom od najvećih grupacija u Europi, Newton media, koja objedinjuje agencije za praćenje medija i vrednovanje učinaka medijske komunikacije iz devet zemalja, s godišnjim prihodom većim od 12 milijuna eura“ za Poslovni je dnevnik otkrila je Darja Kupinić Guščić, direktorica Media neta.
Konkurencija je za Media net stalni izvor inspiracije, ističe, te ujedno i poticaj da budu još bolji, snažniji, kreativniji u smišljanju novih proizvoda, tehnoloških rješenja i platformi za dohvat podataka iz naše baze koje naši korisnici dnevno koriste.“Naša temeljna prednost je integralni pristup evaluaciji komunikacije koji uključuje čitav niz usluga primjenjivih u četvoro-dijelnom modelu input-output-outtake i outcome koji uključuje usluge i proizvode različitog stupnja složenosti od običnog medija monitoringa preko analize medijskog sadržaja do istraživanja zamijećenosti poruka, svijesti o brandu i reputaciji tvrtke, te kvalitativnih istraživanja“, pojasnila je direktorica.
Njihovo poslovanje nagrađeno je i certifikatom bonitetne izvrsnosti, i to dvije godine za redom, što je još jedan od pokazatelja kako je Media net pouzdan partner na kojeg se može računati bez zadrški. „Bisnode certifikat očekivano je priznanje naše stabilnosti, pouzdanosti i kvalitete u poslovanju koje njegujemo i razvijamo već dugi niz godina. Certifikat ima promocijsku snagu i često se njime služimo kako bi svojim novim i starim korisnicima pokazali ono što možda ne znaju o nama“, dodala je Kupinić Guščić. Nastavila je i da se kao tvrtka neprekidno susreću s novim izazovima i poteškoćama u poslovanju, ali i u tome vide priliku za rast i razvoj. „Savladavanje ovih prepreka i poteškoća čini nas jačima i uvjerenijima u to da postupamo dobro, da možemo i da ćemo i nadalje ostati stabilni i uspješni. Očekujemo poboljšanje poduzetničke i investicijske klime u Hrvatskoj na korist svih poslovnih subjekata, običnih građana i korisnika državnog proračuna“, zaključila je sugovornica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu