Adria Hotel Forum, kao jedina međunarodna hotelsko investicijska konferencija u regiji, u svom četvrtom izdanju otvara diskusije na temu izazova i mogućnosti u poslovanju hotela, perspektive pri vođenju hotela pod globalnim hotelskim brendova, ali i temu o budućnosti hotelske industrije.
Tema AHF 2016, koji će biti održan 10.-11.veljače 2016.godine u hotelu Sheraton u Zagrebu je:
"INVESTments in hotel industry; Shaping the future".
Tijekom prvog dana, 10.veljače, imat ćemo priliku čuti što globalni investitori koji još nisu prisutni u regiji, ali i oni koji jesu smatraju da se treba promijeniti kako bi interes kapitala bio veći, a odmah potom što regionalni ministri čine kako bi u svojim zemljama potaknuli investicije i na koji način vide razvoj turizma u matičnim zemljama, ali i cijeloj regiji. Kroz prezentaciju “Natječaji- usklađenje sa svjetskim standardima” moći ćemo vidjeti jesu li natječaji provedeni za privatizaciju državne imovine u skladu sa natječajima u svijetu. Kako je profitabilnost i mogućnost razvoja poslovanja također jedna od osnovnih uvjeta investitora za ulaganje, kroz kratke panel diskusije će se razgovarati koji su izazovi i mogućnosti poslovanja različitih smještajnih kapaciteta; od gradskih hotela, resorta, luksuznih hotela pa sve do kampova. Na “hard talk”-u će prisustvovati regionalni hotelijeri i globalni hotelski brendovi kako bismo prepoznali što jedni o drugima misle. Prvi dan Foruma ćemo završiti identifikacijom što i na koji način financijske institucije posluju u regiji te na koji način omogućavaju razvoj industrije.
Drugog dana, 11.veljače, centralni panel s početkom u 9.30 sati okupit će zavidno društvo međunarodnih stručnjaka (Jim Pickell, predsjednik HomeExchange.com-a iz Los Angelesa će se online putem pridružiti diskusiji, a osim njega sudjelovat će Ivica Čačić, potpredsjednik Marriott Development-a, Marc Finney, čelni čovjek za sektora hotelijerstva Colliers International-a, Fabienne Rollandin, izvršna direktorica za međunarodne odnose Glion Institute of Higher Eduction -fakulteta koji je 2015.godine proglašen kao jedan od tri najbolja fakulteta za hotelski menadžment u svijetu- i Manolis Psaross, direktor kompanije Toposophy koja je specijalist u destinacijskom menadžmentu. Ovaj sjajan skup stručnjaka i njihovu diskusiju moderirat će još jedno veliko ime: Charlie Ballard, globalni direktor za ponašanje klijenata TripAdvisor-a.
Nastavit ćemo sa temama o budućnosti pa ćemo tako saznati koliko se “Big Data” danas zaista koristi i koliko može pridonijeti odlukama pri investiranju, što projektni menadžment znači u vrijednosti i optimizaciji investicije i gradnje, i posljednje, ali možda čak i najvažnije, na koji način edukacija studenata i budućih profesionalaca u turizmu izgleda danas u Hrvatskoj i u svijetu te što studenti očekuju od struke odnosno struka od studenata.
Najveći svjetski mediji za hotelsku industriju su, kao i organizatori najvećih svjetskih investicijskih konferencija, prepoznali važnost Adria Hotel Foruma pa je ove godine www.ehotelier.com glavni medijski pokrovitelj Foruma, a Mediterranean Resort and Hotel Real Estate Forum je drugu godinu za redom partner Foruma.
Trenutak formiranja nove Vlade Republike Hrvatske članovi Organizacijskog odbora AHF (Takuya Aoyama, dr.sc. Sanja Čižmar, Marina Franolić i Kristian Šustar) su prepoznali da okupe vodeće hotelijere, investitore i konzultante iz Hrvatske i inozemstva, njih ukupno 25, kako bi predstavili 10 ključnih smjernica za unapređenje investicijske klime u Hrvatskoj, a potencijalno i prijedloge rješenja istih.
Objava za medije povodom ovog sastanka bit će objavljena nekoliko dana nakon Adria Hotel Foruma 2016.
Partneri Foruma su: Horwath HTL, Udruženje poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), Glion Institute of Higher Education i Mediterranean Resort and Hotel Real Estate Forum (MR&H).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nadam se da su bar malo obradili i temu vizualnog identiteta da se približi važnost prepoznatljivosti….
Uključite se u raspravu