„Mala trenerica“ naziv je nove reklamne kampanje za dobrovoljno zdravstveno osiguranje kojom UNIQA želi ukazati na važnost zdravstvenog osiguranja za cijelu obitelj. Kada mislite na svoje zdravlje, zapravo mislite na one koje najviše volite, poruka je kampanje.
Tata i kćer, udobno zavaljeni i opušteni, gledaju televiziju. Potaknuta emisijom o vježbanju i zdravom životu, djevojčica odjednom pogleda tatu i uperi prst u njegov blago zaobljeni trbuščić. U sljedećoj sceni djevojčica postaje tatina „osobna trenerica“ i zviždaljkom ga „tjera“ da vježba i zdravo se hrani, pa se u TV spotu izmjenjuju scene vježbanja i jedenja brokule, umjesto „nezdrave“ hrane.
To je ukratko radnja TV spota koji je režirao poznati hrvatski redatelj Bruno Anković dok kreativnu ideju kampanje potpisuje tim zagrebačke agencije ZOO. Zvijezde kampanje su sedmogodišnja djevojčica Korina u ulozi kćeri i prvak baleta zagrebačkog HNK George Stanciu u ulozi oca. Uz TV spot koji se danas počinje emitirati, pripremljeni su i edukativni video spotovi u kojima se na topao i pristupačan način objašnjava što je dodatno, a što dopunsko zdravstveno osiguranje te kako ih ugovoriti.
Prednosti UNIQA dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja su što osiguranici sami mogu izabrati liječnika, jednu od 550 zdravstvenih ustanova u kojoj žele obaviti pregled ili pretragu, a medicinska služba UNIQA osiguranja na raspolaganju im je 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. UNIQA dobrovoljno zdravstveno osiguranje može se, osim telefonom i u poslovnici, ugovoriti i online.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu