Jeftinije.hr zauzeo vodeće mjesto među portalima za usporedbu ponuda u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr , 02. lipanj 2015. u 09:47
Foto: Screenshot

Jeftinije.hr je ove godine zakoračio u novu sferu poslovanja.

Jeftinije.hr, portal koji omogućava praćenje i usporedbu ponuda različitih internetskih trgovina te time olakšava proces kupovine, na hrvatskom je internetskom tržištu prisutan od travnja 2010. U tom kratkom razdoblju uspio je stvoriti širok krug korisnika i danas je vodeći portal za usporedbu ponuda internetskih trgovina. Osim kontinuiranog rada na portalu, jeftinije.hr je ove godine zakoračio u novu sferu poslovanja pokrenuvši projekt Web trgovac godine u okviru kojeg su kupci ocjenjivali svoje iskustvo i zadovoljstvo kupovine u internetskim trgovinama.

Prema zadnjim statističkim podacima, jeftinije.hr bilježi više od 500.000 mjesečnih posjetitelja i 18 posto više novih korisnika čime nadilazi ostale konkurentske portale. Kontinuirano rastući broj posjetitelja portala jeftinije.hr u siječnju je iznosio čak 23 posto više jedinstvenih posjetitelja  u odnosu na konkurenciju koju je ostavio za sobom te 7,2 posto više posjeta (Izvor: Google Analytics) čime su samo potvrđeni rezultati novog istraživanja tržišta koje je provela Europska komisija. Prema istraživanju Europske komisije, čak 25 posto malih i srednjih hrvatskih tvrtki bavi se online prodajom što Hrvatsku svrstava uz bok Češke i Danske i daleko je iznad europskog prosjeka od 15 posto, a čak 8.4 posto malih i srednjih hrvatskih tvrtki prodaje online izvan granica Hrvatske (europski prosjek je 6.4 posto).

 

Na tragu navedenog, ne iznenađuje i vodeće mjesto portala jeftinije.hr, koji omogućava usporedbu ponuda oko 150 internetskih trgovina te tako domaćim, ali i europskim potrošačima, donosi na izbor najbolje ponude za razborite i pametne kupovine. Portali poput navedenog, a koje valja razlikovati od kojekakvih internetskih oglasnika, u očima potrošača su iznimno značajni jer osim pregleda ponuda i cijena uvelike jamče i toliko traženu sigurnost u odabiru trgovine u kojoj će potrošač obaviti kupovinu. Primjera radi, prema statistikama, u Ujedinjenom kraljevstvu, slični portali su posredovali u prodaji čak 14 milijardi funti različitih proizvoda i usluga.

Prisutnost na ovom portalu očito donosi i brojne prednosti onima koji se nalaze s druge strane – internetskim trgovcima – koji time podižu razinu povjerenja u očima potrošača. Upravo je razina povjerenja jedan od potrošačima najvažnijih motivatora jer kao što je poznato, cijena već dugo nije glavni okidač kupovine i potrošačima je izrazito važno da je odabrana trgovina pouzdana i vrijedna njihova povjerenja. Tu činjenicu potvrđuju i nedavno objavljeni statistički podaci Europske komisije, ali i rezultati istraživanja koje je jeftinije.hr proveo u suradnji sa Valiconom povodom konferencije Web Trgovac Godine. Na konferenciji se moglo saznati da se vrlo visoki postotak hrvatskih online potrošača osjeća sigurno kupujući u domaćim internetskim trgovinama (njih 90 posto) te u većini vjeruju domaćim internet trgovcima (njih 83 posto). 

Još jedna zanimljiva činjenica koju je pokazalo istraživanje jeftinije.hr i Valicona (koje je usput rečeno provedeno na više od 29.000 korisnika) tiče se kritike ponude koje domaće internetske trgovine donose potrošačima. Naime, potrošači priželjkuju raznovrsniju i bogatiju ponudu u domaćim internet trgovinama, a rastući broj malih i srednjih hrvatskih tvrtki koje posluju online trebao bi, uz povjerenje, zadovoljiti upravo tu potrebu hrvatskih potrošača.

Komentirajte prvi

New Report

Close