Gavrilović najavljuje vatreni povratak proizvoda iz djetinjstva

Autor: Poslovni.hr , 28. srpanj 2016. u 13:00
Photo:Nikola Cutuk/PIXSELL

Mesna industrija Gavrilović koja ovo ljeto želi priuštiti svima povratak u prošlost uz legendarne proizvode u pikantnim verzijama: Mesni doručak pikant, Šunka narezak pikant i Pašteta pikant.

Specifični mirisi ili okusi dobro su znani okidači uspomena. Bilo da se radi o bližoj ili daljoj prošlosti, svatko od nas ima svoje mirise i okuse djetinjstva koji nas bez greške katapultiraju do omiljenog događaja. To dobro zna i Mesna industrija Gavrilović koja ovo ljeto želi priuštiti svima povratak u prošlost uz legendarne proizvode u pikantnim verzijama: Mesni doručak pikant, Šunka narezak pikant i Pašteta pikant.  Nakon šetnje puteljkom sjećanja bez sumnje će mnogi zaključiti: «Odlično je, od Gavrilovića je!»

Inače, Gavrilović se u svojem se poslovanju oslanja na tradiciju prerade mesa dulju od 300 godina, koju je kroz stoljeća prenosilo osam naraštaja Gavrilovića. Davne 1690. godine prvi su se Gavrilovići nastanili u Petrinji napustivši ratne nemire u Bosni. Tu otvaraju mesarski obrt, koji 1821. godine prerasta u mesnu industriju i traje sve do danas. Ime Gavrilović preživjelo je sve epohe, ponajprije zahvaljujući kvaliteti proizvoda. Kao jedna od najstarijih mesnih industrija u Hrvatskoj i Europi, ponovno u vlasništvu obitelji Gavrilović, po svojoj je veličini, kvaliteti proizvoda i poslovnim rezultatima Gavrilović vodeća tvrtka u Hrvatskoj, ali i u široj regiji. Danas Gavrilović proizvodi više od 200 proizvoda vrhunske kvalitete razvrstanih u tri robne marke: Gavrilović, Gavita i Gala i zapošljava gotovo tisuću ljudi.

Komentirajte prvi

New Report

Close