Tvrtka Veracomp kroz model distribucije s dodanom vrijednošću (VAD), posluje od kraja 2001. godine, nudeći pri tome široku paletu proizvoda i usluga, uključujući napredne usluge logistike, poslovnu te tehničku i marketinšku podršku. Kako ističu na svojim službenim stranicama, od drugih veleprodajno orijentiranih tvrtki razlikuju se po razini usluga koje nude, što podrazumijeva pretprodajnu i tehničku podršku, edukaciju i savjetovanje za njihove partnere. Usluge koje pružaju, kažu, osiguravaju kontinuitet i fleksibilnost rada, sigurnost podataka od prijetnji te uvid u aktivnosti korisnika sustava.
Kako pojašnjava Saša Obajdin, predsjednik uprave tvrtke Veracomp, VAD model poslovanja je ujedno i ključ njihove dugovječnosti te prepoznatljivosti na tržištu, koja je i dovela do toga da 2013. postanu dio međunarodne Veracomp grupacije. „Za nekog je dodana vrijednost logistika i model financiranja projekata, za drugog podrška u procesu prodaje ili nakon prodaje, edukacija ili nešto treće. Kakvu god definiciju pronašli, ponosni smo na naše djelatnike jer su oni ti koji čine razliku i predstavljaju temelj našeg uspjeha“, dodao je Obajdin.
Jedan od dokaza uspjeha tvrtke Veracomp je činjenica da je njihov rad i pristup tržištu prepoznala međunarodna tvrtka čija su trenutno članica, a s druge strane, tvrtka Hewlett Packard Enterprise koja ih je odabrala za svog jedinog distributera s dodanom vrijednošću u Adriatic regiji. „Pred nama su velika očekivanja uz visoku razinu optimizma jer vladamo potrebnim alatima i poznavanjem tržišta da možemo vrlo brzo odgovoriti na sve upite i izazove“, poručio je Obajdin u razgovoru za Poslovni dnevnik.
Ipak, i najbolji se susreću s određenim izazovima, pa su tako u Veracompu kao vodeći problem naveli nestabilnost ekonomije država u regiji. U velikoj se mjeri, kazao je Obajdin, oslanja se na državnu potrošnju uz rigidnu zakonsku regulativu koja je predmet prečestih promjena, a upravo to su neki od elemenata koji usporavaju mogući razvoj, investicije i zapošljavanje. „Teško je planirati i poslovati uz česte izmjene zakona, pri čemu se stare zakone ostavlja na snazi a nekritički uvodi nove. Na takav način niti zakonodavac ne može dati točno tumačenje zakona, već je tumačenje prepušteno nadležnoj inspekciji, a sama tvrtka je prisiljena fokusirati se na legislativu umjesto na osnovnu djelatnost (tzv. core business)“, zaključio je sugovornik.
No, njihovu predanost i transparentnost u radu prepoznao je i Bisnode dodijelivši Veracompu certifikat bonitetne izvrsnosti koji ovu tvrtku ističe kao pouzdanog partnera i poslodavca, kako na lokalnom tako i međunarodnom tržištu. Iako poduzetnička klima u Hrvatskoj nije najbolja, njihova je misija kroz vlastiti uspjeh pokazati visoku razinu odgovornosti, u čemu su za sada više no uspješni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu