Glazba će pobuditi sjećanja. Pogled na fotografiju ispričat će nam priču. Ali, jedino će miris osobe koju volimo ili smo voljeli pobuditi duboke emocije i dirnuti naše srce. Osjetilo mirisa izravno je uklopljeno u sustav mozga koji surađuje s obradom emocija. Ljudi mogu namirisati osjećaje, kako negativne, tako i pozitivne, a od svih podražaja najdulje pamtimo upravo mirise. Miris kreme za sunčanje, miris svježih bakinih žganaca, miris sijena, miris šampona dok smo bili jako mali… koliko puta ste čuli – sve bih dao samo da još jednom osjetim taj davni miris!
Svi koji su ovih dana posjetili poslovnice Pevexa u Zagrebu još dugo će se toga sjećati. Po prvi puta u Hrvatskoj imali su prilike doživjeti multisenzornu komunikaciju: svi kupci na ulazu u 4 atraktivne poslovnice (Pevex Jankomir, Žitnjak, Črnomerec i Sesvete ) omirisali su predivan miris proljeća i pokošene trave koji ih je pratio tijekom cijele kupovine. Zahvala je to kupcima koji su dio svog slobodnog vremena odlučili provesti u kupovini i nastojanje da ih miris proljeća prati posvuda.
Novu funkcionalnost i ugodu kupovanja omogućila je tvrtka Go2Digital, sa svojim najsuvremenijim digitalnim ekranima opremljenim za multisenzorno komuniciranje. Uz njihova rješenja kupovina više ne predstavlja samo isprazno trošenje ili mrsku prijeko potrebnu nabavku. Kupovina je zabava, edukacija, istinska ugoda, a za one najsretnije ponekad i nagrada.
U ovoj komunikaciji najvažnije je bilo imati pravi miris – nenametljiv, a svima prihvatljiv i ugodan: „Implementacijom mirisa u Go2Digital ekrane kupcima smo predstavili višeosjetilno iskustvo. Koristili smo miris svježe pokošene trave koji pobuđuje pozitivne emocije i asocijacije, a na mjestu prodaje stvara jedinstveni doživljaj koji će kupci još dugo pamtiti,“ objasnio je Denis Štefanić iz tvrtke Muzika i To, zaslužne za pravu mirisnu notu.
Miris je najnosiviji oblik inteligencije. Njegujte ga i uvijek hranite lijepim doživljajima. Uz multisenzorne kupovine to neće biti teško.
Više o Go2Digitalu na https://www.go2digital.hr/