Za kvalitetno određivanje i planiranje poslovnih ciljeva potrebno je na kvalitetan način ocijeniti potrebe tržišta, uzeti u obzir mogućnosti poduzeća da zadovolji iste, kao i suvremene trendove, ali i alternativno uspostavljanje moguće drugačijeg od postojećeg, tj. inovativnog, poslovnog modela poslovanja. U navedenome od pomoći mogu biti suvremeni i inovativni pristupi u poslovnom planiranju.
Planiranje samo za sebe nema smisla, ukoliko ne podupire upravljačke procese u poduzeću, i ako se ne analiziraju rezultati ostvarenja, uspoređuju sa planiranim, prognoziranim odnosno veličinama prethodnih razdoblja, a onda na temelju relevantnih odstupanja i poduzimaju odgovarajuće aktivnosti sa krajnjim ciljem unapređenja poslovanja poduzeća te stvaranja dodane vrijednosti.
Primjena suvremenih standarda za izradu poslovnih izvještaja i prezentacija omogućavaju učinkovito i efikasno poslovno izvještavanje, čime se osigurava transparentnost poslovnih rezultata, a onda posljedično i bolje upravljanje poslovnim rezultatom poduzeća.
Cilj ove konferencije je na temelju rezultata empirijskog istraživanja te izlaganja renomiranih stručnjaka iz poslovne prakse dati praktične preporuke, kako bi se poboljšala postojeća razina kvalitete planiranja, analiziranja i izvještavanja u poduzećima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu