Ovo morate znati ako se bavite prodajom na daljinu!

Autor: Poslovni.hr , 10. travanj 2015. u 13:10
Fotolia

Primjenom novog Zakona o zaštiti potrošača pojačala se kontrola primjene, osobito kod takvih trgovaca. Jeste li znali da kazna može iznositi čak i do 100.000 kn?

Primjenom novog Zakona o zaštiti potrošača pojačala se kontrola primjene, osobito kod takvih trgovaca. Jeste li znali da kazna  može iznositi čak i do 100.000 kn, ako npr. niste omogućili  potrošaču da u trenutku izvršenja narudžbe jasno izjavi da je upoznat s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja (čl. 138, st. 36, NN 41/14)?

Nepoštena poslovna praksa je zabranjena. Znaju li Vaši zaposlenici kako Zakon o zaštiti potrošača točno definira što je to zavaravajuća odnosno agresivna poslovna praksa ili propuštanja?

Ulaskom Hrvatske u EU pojačali su se napori Vlade i raznih interesnih skupina u edukaciji potrošača, koji sve bolje poznaju svoja prava, osobito povodom Svjetskog dana potrošača 15. ožujka svake godine.

Imaju li Vaši zaposlenici i vanjski suradnici dovoljno znanja o specifičnostima vašeg kanala prodaje na daljinu i zakonskih obveza kako bi spriječili nastupanje okolnosti koje bi mogle biti štetne za Vaše poduzeće i Vas kao odgovornu osobu?

Ne riskirajte! Dođite na ovaj seminar i saznajte kako najbolje implementirati Zakon o zaštiti potrošača u vašem poslovanju: 21. svibnja 2015. s početkom u 10:00, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Više informacija i prijave nalaze se ovdje.

Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja poduzetnika koji prodaju proizvode i usluge telefonom, putem interneta, vrata do vrata i na druge načine van prostora trgovca.

Predavači: Ivana Zvrko, ADIZ d.o.o. i Dinko Kulaš, dipl.pravnik

Svrha ovog programa je spriječiti nezadovoljstvo Vaših kupaca i raskid ugovora sklopljenog s Vašom kompanijom na daljinu/van prostora trgovca. Na ovom seminaru upoznat ćete se s osnovama prava potrošača te što je zavaravajuća i agresivna komunikacija, kako spriječiti nastupanje okolnosti koje bi mogle biti štetne za poduzeće zbog plaćanja visokih kazni.

Koji su ciljevi seminara?

Naučiti koja su Zakonom definirana prava potrošača – fizičkih osoba kada kupuju Vaše proizvode i usluge na daljinu te kako uskladiti interne prodajne i post-prodajne procese sa Zakonom. Unaprijediti zadovoljstvo Vaših kupaca i povećanje prodaje.

Komentirajte prvi

New Report

Close