Cijela priča je počela jednim jednostavnim dnevnim ritualom. "Često pijem čaj i kavu, te sam redovito, po bakinom starom savjetu, bacala ostatke od čaja i kave pod svoje jagode, limun i mandarinu.
Primijetila sam da od toga bolje rastu i otpornije su. Jednog dana tijekom obavljanja ovog svog rituala, zaključila sam da bi se nešto novo, kreativno i inovativno moglo napraviti iz svega toga. "Brainstormingom" i povezivanjem očitih potreba koje sam uočila, došla sam do ideje što napraviti s talogom od kave i ostacima od čaja – olovku koja će služiti kao gnojivo za biljku", pojasnila je Mateja Kuhar. Mlada inovatorica čiji je projekt ušao u finale akcije Zaba Moj Start došla je do zaključka da se sirovine za eko olovku mogu nabavljati od lokalnih kafića koji talog od kave i vrećice od čaja nakon uporabe bacaju te je u ideju ukomponirala i latice koje se skupljaju od lokalnih cvjećarskih obrta.
"Moja poslovna ideja tada je dobila smisao. Na razvitku Fabule i pripadajućeg brenda Zelenkapica i Vuč radim već više od godinu i pola dana. Procedura i receptura olovke bili su zahtjevni za postići te je trebalo uskladiti tehnički dio projekta s razvojem brenda", tvrdi Kuhar. Organska olovka Fabula postaje gnojivom za biljku čije je sjeme ukomponirano u vrh olovke te potrošnjom svake olovke sadimo novu biljku i dajemo doprinos zaštiti okoliša. Sjemenke koje su u nju uklopljene sjemenke su tzv. superfoods biljaka. U olovci nema ljepila, a vezivo u njoj je potpuno organsko. Karbonski otisak glavnih sastojaka koji čine tijelo olovke je nula što je čini ekološki prihvatljivom.
Kako navodi Kuhar, na našem tržištu nedostaje ekoloških i zelenih proizvoda, a ona daljnjom razradom brenda Zelenkapica i Vuč želi stvoriti prepoznatljive hrvatske ekološke proizvode. "Velik broj ljudi pokazuje interes za kupnju. Olovka je organska, mina u njoj odgovara standardima sigurnosti za dječje igračke, boje su ekološke i šireg je promjera što je idealno za manje dječje ruke. U planu je ulaganje u razvoj te pokretanje ekološko-edukativnih projekata za prezentaciju olovke školama i vrtićima. Težim tome da brend postane ekološko-edukacijska oaza, a za to su potrebna sredstva", zaključila je Kuhar.
Više informacija potražite na Facebook stranici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu