Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Za kraj ove godine, zauzmite se za sebe!

Autor: Poslovni.hr
08. prosinac 2022. u 14:03
Podijeli članak —
Kraj godine je idealno vrijeme da se zapitate koliko se stvarno zauzimate za sebe. Imate li problema iskreno tražiti ono što mislite da vam pripada? Kako jasno reći što želimo i zauzeti se za ono što nam je važno, pogledajte u novom Govorniku.


Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
Kraj godine je idealno vrijeme da se zapitate koliko se stvarno zauzimate za sebe. Imate li problema iskreno tražiti ono što mislite da vam pripada? Kako jasno reći što želimo i zauzeti se za ono što nam je važno, pogledajte u novom Govorniku.


Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.

Autor: Poslovni.hr
08. prosinac 2022. u 14:03
Podijeli članak —

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close