Mediji i marketing
Mediji i marketing

Vodeći stručnjaci za komunikacije otkrivaju što je jače – TikTok ili Metaverse, zašto nam trebaju mediji i kako agencije posluju u krizi

Tržište medija i marketinškog biznisa na stabilnim je nogama unatoč još jednoj krizi koja drma cijeli svijet, predviđanja za iduću godinu su optimistična, uz očekivan rast broja projekata i zadataka, ali i konstantan oprez na koji su svi već navikli u nepredvidivim vremenima, i svijest da fleksibilnost i brzo donošenje odluka spašava stvar. U emisiji „Mediji i marketing“ razgovarali smo s Martinom Ardalić, account managericom iz tvrtke Grizli komunikacije, Anamarijom Juraković, izvršnom direktoricom Advansa Adria, Vladimirom Preseljem, izvršnim direktorom Millenium promocije, Davorom Bruketom, suvlasnikom agencije Bruketa&Žinić&Grey i Ninom Išek Međugorac, izvršnom direktoricom Val grupe.

Poslovni.hr
19. prosinac 2022. u 10:58
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Tržište medija i marketinškog biznisa na stabilnim je nogama unatoč još jednoj krizi koja drma cijeli svijet, predviđanja za iduću godinu su optimistična, uz očekivan rast broja projekata i zadataka, ali i konstantan oprez na koji su svi već navikli u nepredvidivim vremenima, i svijest da fleksibilnost i brzo donošenje odluka spašava stvar. U emisiji „Mediji i marketing“ razgovarali smo s Martinom Ardalić, account managericom iz tvrtke Grizli komunikacije, Anamarijom Juraković, izvršnom direktoricom Advansa Adria, Vladimirom Preseljem, izvršnim direktorom Millenium promocije, Davorom Bruketom, suvlasnikom agencije Bruketa&Žinić&Grey i Ninom Išek Međugorac, izvršnom direktoricom Val grupe.

New Report

Close