Trebaju li poduzetnici koristiti Tik-Tok? Kako uopće odabrati koju društvenu mrežu koristiti, kad je i za koga najbolje izaći na Tik-Tok i treba li uvijek koristiti usluge i savjete stručnjaka, s Melitom je podijelila komunikacijska stručnjakinja Katarina Leko.
Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.