Trend ulaganja u obrazovanje zaposlenika sve je izraženiji, kako u hrvatskim tvrtkama tako i na području regije. Prvenstveno je tome razlog fokus na podizanje poduzetničkih sposobnosti hrvatskih poduzeća na konkurentnu i produktivnu razinu koja u konačnici dovodi i do boljih rezultata poslovanja. Ujedno brojne znanstvene studije ukazuju na pozitivan utjecaj ulaganja u trening i razvoj zaposlenika na smanjeni stupanj fluktuacije u tvrtkama, a posebno se ističe pozitivan utjecaj na zadržavanje talenata.
Potreba za konstantnim usavršavanjem vještina i za usvajanjem specijalističkih praktičnih i odmah primjenjivih znanja prepoznata je na svim razinama, od upravljanja ljudskim potencijalima, managementa, marketinga, financija, upravljanja projektima i prodaji. Od zaposlenika se očekuju razvijene komunikacijske i liderske vještine, uspješan timski rad te napredno korištenje poslovnih računalnih programa. Javni sektor također ulaže sve više sredstava u razvoj vještina svojih zaposlenika, a posebno stručnjaka u javnoj nabavi i upravljanju projektima.
Uz pozitivan razvojni smjer i poslovne rezultate, ali i određene organizacijske promjene koje su rezultat pandemije, danas je, više nego ikada, na kušnji mentalno zdravlje. Svakodnevica može izazvati široku lepezu emocionalnih reakcija, a upravo je zbog toga važno naučiti kako kontrolirati pojavu stresa i umanjiti njegove negativne posljedice. Novi Mirakulov program Stress Management and Wellbeing je upravo usmjeren na razvoj tehnika upravljanja stresom kako bi i oni mogli biti role model i naučiti svoje djelatnike boljem i optimalnijem postizanju životne ravnoteže.
Uz razvojne teme iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, važno je pažnju posvetiti i područjima vezanima za radno pravo. Zbog čestih izmjena Zakona i pravilnika, ali i različitih tumačenja, neophodno je kontinuirano se educirati o radno pravnim odnosima, ali i razvijati vještine nošenja s izazovima koje voditelji odjela ljudskih potencijala uživaju kao medijatori između uprave i zaposlenika, a nerijetko i kao svjedoci u radno pravnim sporovima. Upravo je tako osmišljen i program HR & Legal Affairs – Uloge pravnika i HR-a u radnom pravu.
Javna nabava, kao proces koji spaja privatni i javni sektor, skorom izmjenom Zakona o javnoj nabavi zahtjeva stalno usavršavanje i zbog što transparentnije provedbe pripreme, objave i provedbe natječaja, a ujedno je i nužno zbog prikupljanja bodova za obnavljanje certifikata. Mirakul je od ove godine certificirani izvršitelj programa izobrazbe i usavršavanja iz područja javne nabave, a prvi seminar koji će se provesti Najnovije prakse DKOM-a te kako izbjeći najčešće pogreške i uspješno provesti postupak javne nabave.
Agilnost i digitalna transformacija pojmovi su o kojima se sve češće piše i razgovara, a uspostavljanje agilnog načina rada timova sve je učestalija pojava i u domaćim tvrtkama. Objavom natječaja ‘Jačanje konkurentnosti poduzeća ulaganjem u digitalnu i zelenu tranziciju’ u proljeće ove godine, pokrenuo se interes za digitalnom transformacijom poslovanja. Digitalna transformacija odnosi se na proces koji započinje od trenutka kada organizacija krene razmišljati o uvođenju digitalnih tehnologija u svim područjima poslovanja i traje do trenutka njihove potpune integracije. Međutim, digitalna transformacija uključuje i pojedince: nije dovoljno samo uvesti digitalnu tehnologiju u poslovanje, važno je i educirati zaposlenike. A najveći naglasak je potrebno staviti na strateško uvođenje digitalnih tehnologija te prilagodbu na nove oblike poslovanja od strane managementa. Upravo je to tema seminara Strateška agilnost – u korak s digitalnom transformacijom poslovanja, s kojim je Mirakul upotpunio već postojeći program Mini MBA – Leadership Skills ONLINE.
Jedan od načina kako manageri rade na izgradnji povjerenja u timu i otkrivanju svih potencijala članova tima je i korištenje coaching pristupa. Navedeni pristup se bazira na aktivnom slušanju, postavljanju preciznih pitanja, refleksiji, davanju povratne informacije, a to su vještine koje se usavršavaju na novom treningu Coaching for Managers – Osnove coaching pristupa vođenju ljudi u sklopu Mini MBA Management Skills programa. Isti program je obogaćen i modulom Fluid Collaboration – Kreiranje skladnih timova i odnosa u organizacijama.
Osim novih seminara koji prate globalne poslovne trendove, sva ključna područja poslovanja pokrivena su naprednim specijalističkim modularnim programima u sklopu Mirakul Akademije. Programi se baziraju na brojnim praktičnim i aktualnim primjerima koji se obrađuju u okviru problemske i interaktivne metode rada, a polaznici brzo stječu usko specijalizirana znanja iz različitih područja poslovanja kako bi bili konkurentniji u dinamičnom poslovnom okruženju. Na programima Mirakul Edukacijskog centra sudjeluje više od sto predavača koji se mogu pohvaliti izuzetno bogatim radnim i predavačkim iskustvom, vrhunskim specijalističkim znanjima te mnoštvom održanih edukacija. Ne čudi stoga što je Mirakul Edukacijski centar postao jedan je od vodećih pružatelja usluge poslovne edukacije u Hrvatskoj.
U tijeku su upisi na sve programe, a za rane prijave su odobrene posebne promotivne cijene.
MIRAKUL AKADEMIJE
Project management Akademija 23.9.2021. – 21.10.2021.
Akademija Digitalnog Marketinga 22.10.2021. – 17.12.2021.
HR Akademija 22.10.2021. – 17.2.2022.
Financijska Akademija 28.10.2021. – 16.12.2021.
Prodajna Akademija 29.10.2021. – 21.1.2022.
Mini MBA – Management skills 29.10.2021. – 17.12.2021.
Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću 10.11.2021. – 26.1.2022.
Specijalist za marketing na društvenim mrežama 11.11.2021. – 10.12.2021.
ONLINE AKADEMIJE
Social Media Specialist 24.9.2021. – 27.10.2021.
Digitalni marketing 1.10.2021. – 3.11.2021.
Project Management – Upravljanje projektima po PMI metodi 1.10.2021. – 5.11.2021.
Mini MBA Leadership Skills 12.10.2021. – 26.11.2021.
HR Akademija 22.10.2021. – 17.2.2022.
Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću 10.11.2021. – 26.1.2022.
HR Excellence Training 16.11.2021. – 15.12.2021.
Stress Management & Wellbeing – ONLINE 1.12.2021. – 17.12.2021.
Financijski management 2.12.2021. – 17.12.2021.
HIBRIDNO
HR Akademija 22.10.2021. – 17.2.2022.
Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću 10.11.2021. – 26.1.2022.
Prepoznajući raznolikost poslovnih procesa i edukacijskih potreba kod klijenata, Mirakul Edukacijski centar nudi organizaciju InHouse edukacija – seminara i radionica koji su u potpunosti prilagođeni potrebama i željama klijenta. Kako prate suvremene trendove i prilagođavaju se trenutnoj situaciji, mogući su fizički i online načini provedbe InHouse treninga.
Dodatne informacije o Akademijama i predavačima možete pogledati na web stranicama Mirakul Edukacijskog centra ili poslati upit na edukacija@mirakul.hr Pregled svih seminara u možete pronaći na linku.