Ljudi su danas orijentirani više prema usluzi koju dobivaju nego prema samom proizvodu. Tako na primjer danas kupujemo mobitele po kunu dvije, a plaćamo uslugu pretplate. Sve važnija postaje brzina i trend koji pratimo, dok sam osjećaj vlasništva za sve više proizvoda, pa čak i za automobil, pada u drugi plan. Ovakva perspektiva prisutna je kod sve više mladih koji nisu toliko emocionalno vezani za automobil kao što su starije generacije kojima je on puno više od prijevoznog sredstva.
Poznato je kako je posjedovanje automobila velik trošak za kućni i poslovni budžet jer njegovo održavanje zahtijeva brigu i vrijeme koje mnogi danas ne žele trošiti, pogotovo poduzeća. Radi takvog načina razmišljanja, povećava se broj onih koji sve više razmišljaju o najmu ili se već uvelike koriste najmom automobila. Tomu je pripomogao pad cijena najma automobila, koji se bilježi u posljednjih nekoliko godina, zbog čega su ljudi počeli shvaćati da iznajmljivanje automobila može biti dugoročno rješenje za njihove prijevozne potrebe.
Promjena automobila više ne mora biti skupa opcija
Navedene promjene dovele su do prilagođavanja automobilske industrije čime se na tržištu pojavio pojam dugoročnog najma vozila. To je najam automobila koji podrazumijeva vrijeme trajanja dulje od 12 mjeseci. Radi toga su najčešći korisnici ove ponude upravo tvrtke kojima to pojeftinjuje i pojednostavljuje čitavo poslovanje. Dugoročni najam vozila iznimno je popularan oblik najma koji u Hrvatskoj ima već više od 5.000 vozila pod pravnim osobama, a u Europi je taj oblik korištenja vozila još popularniji te mnogi građani koriste tu opciju.
Jedan od ključnih razloga zašto mnoge kompanije odabiru dugoročni najam vozila je taj što na ovaj način one mogu „outsource-ati“ vlastiti vozni park, ukinuti svoje vozne parkove i svu logistiku koja ih prati, čime znatno umanjuju troškove poslovanja. Na taj način prepuštaju specijaliziranoj tvrtki da se bavi upravljanjem njihovog voznog parka.
Ovakva vrsta najma omogućuje tvrtkama da jednostavnije mijenjaju automobile sukladno financijskim mogućnostima te da uvijek koriste nove, a samim time i moderne, komforne, štedljive i sigurne automobile. Iskustva mnogih rent-a-car kuća pokazuju da jednom kada se prepusti sva briga o vozilu nekom drugom, nekoj specijaliziranoj tvrtki, korisnici se više ne žele vraćati na staro. To je jedan od razloga zašto su usluzi dugoročnog najma vozila umjesto klasičnog posjedovanja voznog parka neke hrvatske tvrtke priklonjene već niz godina.
Dugoročni najam vozila iznimno je popularan oblik najma koji već u Hrvatskoj ima oko 5 000 vozila pod pravnim osobama
Dugoročni najam za pravnu osobu, gledajući računovodstveno i financijski, vrlo je sličan leasingu. No, radi opširnijih usluga koje se dugoročnim najmom dobiju, ono predstavlja znatno bolju odluku i dugoročno ulaganje. Domaće tvrtke koje se bave najmom vozila, smatraju da će 2025. godine većina vozila na globalnoj razni biti u vlasništvu kompanija za upravljanje voznim parkom, odnosno rent-a-car društava.
Od troškova automobila plaćate samo gorivo
Osim osobnog savjetnika koji se dobije pri odabiru automobila za dugoročni najam, ova usluga uključuje: tehnički pregled i registraciju vozila, sve servise i popravke vozila, puno osiguranje vozila, gume i njihovo sezonsko skladištenje, pomoć na cesti 24 sata dnevno, zamjensko vozilo u slučaju kvara i sve usluge vezane za održavanje vozila. Drugim riječima, vrijedi sistem „plaćaj koliko voziš“, jer je sve ostalo što uključuje posjedovanje automobila uključeno u cijenu najma vozila. Sve navedeno gore, za vas obavlja netko drugi, a vi samo točite i vozite.
Jednostavnija je i administracija – ugovor o dugoročnom najmu može se sklopiti u jednom danu te ne zahtijeva brojnu dokumentaciju počevši od procjene boniteta, predujma, troškova obrade kredita itd., što znatno olakšava cjelokupni proces.
Personalizirani pristup nudi uslugu i cijenu koja je prilagođena svakom pojedinom klijentu. Tako se troškovi mogu planirati na mjesečnoj bazi stoga klijent neće imati iznenadnih rashoda, dok se kontrola troškova pojednostavljuje zahvaljujući jednoj mjesečnoj fakturi za sve usluge.
„Plaćaj koliko voziš“- sve što se veže uz posjedovanje automobila uključeno je u cijenu dugoročnog najma vozila.
Svako poduzeće teži tome da svaki svoj trošak adekvatno opravda. Tvrtke pristaju na veće troškove pojedinih proizvoda ako su sigurni da su prednosti toga veće od nedostataka. Iako dugoročni najam vozila na prvi spomen djeluje kao visoki trošak zbog kojeg se mnoga poduzeća još nisu odvažila na tu opciju, ono iz mnogih razloga može biti ključna investicija.
Kroz ponudu dugoročnog najma novih vozila za svoje klijente Hertz je osmislio jedinstveni način dolaska do novog vozila. Inovativni program omogućava neograničen odabir automobila iz cjelokupne ponude automobila na hrvatskom tržištu te najam potpuno novog vozila s 0 prijeđenih kilometara.
Sve gore navedene usluge, Hertz nudi u svojoj ponudi dugoročnog najma vozila. Vrijeme je da se krene korak naprijed, prema budućnosti u kojoj automobil više ne predstavlja trošak nego uspješnu investiciju.
Sadržaj nastao u suradnju s Hertzom.